Czytając listę zapowiadanych atrakcji trzeba powiedzieć, że wspinacie się na organizacyjne Himalaje imprez regionalnych o zasięgu tak naprawdę wojewódzkim. Zapowiada się naprawdę bardzo, bardzo ciekawie. A teraz pytanie...czy pilot może jednocześnie wystartować jako kierowca np. w innym samochodzie lub tym samym, w którym wcześniej lub później pełni rolę pilota w załodze? Wiem, że głupie ale pytać nie zaszkodzi.
Wcale nie głupie. TAK, może wystartować jako kierowca. Przypominam, że trzeba o tym poinformować podczas zgłoszenia. Jest też opcja, że technicznie nie będzie to możliwe, gdy zbyt wiele osób będzie chciało tak zrobić. Jak do tej pory dawaliśmy radę.
Korzystając z okazji Gratulacje DLA ZYGO - mamy "swojego człowieka" w OKSS i w dodatku PRZEWODNICZĄCEGO !!
Barbórka jak co roku chyba i w tym nie da nam frajdy śniegowej tak wskazują wszystkie znaki na niebie wskazują...
Jeden odcinek wpisowe 120 zł nie za dużo ?
trzeba sie zrzeszyć gdzieś ... jak sie planuje pojeżdzić , a jak raz w roku to można 120zł przeboleć , nie będę się wymądrzał co do kosztów takiej imprezy , ale małe nie są
ps. pytanie do ZYGO: w regulaminie SMB jest zapis "do klasyfikacji końcowej liczone jest n-1 imprez SMB przejechanych" , a jako minimum potrzebne do skalsyfikowania jest 3 , ja przejeżdzam 3 z 5 imprez żeby sie zaklasyfikować , to liczone bedzie do punktacji moje 3 (tzn wszystkie, bie nie jechałem dwóch) ? , ktoś kto przejachał 5 imprez wówczas jemu liczy sie 5-1=4 imprezy , dobrze myśle?
Na wstępie dziękuję. Również Łukasz Olszewski, który ostatnio piastuje funkcje Przewodniczącego ZSS oraz liczy wyniki na naszych imprezach jest w OKSS. Trzecia osoba to znany większości Pan Rosiński z MotoKart Suwałki.
Co do punktacji. Zgadza się 9tek. Jadąc w 3 rundach liczą się tobie wszystkie. Liczonych po Barbórce będzie 5- 1runda, ta z najgorszym wynikiem danej załogi/kierowcy. Zaznaczam, że nie znalezienie się na liście startowej danej rundy również traktowane jest jako najgorszy wynik (tylko, gdy dana załoga została sklasyfikowana). Tak samo jak w przypadku "0" punktów. Tak więc pomimo, że nie trzeba jechać wszystkich rund (np 4 x po 25pkt i wygraliśmy), to i tak ci co się liczą jadą wszystkie rundy, by wyjeździć jak najwięcej pkt. (zważywszy na ich wcześniejsze, mniejsze zdobycze). Biorąc pod lupę Wiesia i Tomka: 1.Gdyby, żaden z nich nie pojawił się na Barbórce, to mieliby tyle samo punktów (po68). Wygrałby jednak Tomek (patrz pkt. 6.12 RR SMB) 2. W innych przypadkach np.:
a) W - 25 , T - 18 = Wiesio (93),Tomek (86) b) W - 18, T - 15 = Wiesio (86), Tomek(83) c) W - 15, T - 12 = Wiesio (86), Tomek(80)
d) W - 18, T - 25 = Wiesio (86), Tomek (93) e) W - 15, T - 18 = Wiesio (86), Tomek (86) ale już f) W - 12, T - 15 = Wiesio (86), Tomek (83)
Trochę tych kombinacji jest.
to ja dorzuce 3 grosze. CZy w klasyfikacji generalnej liczy sie tylko kierowca (dziś jade toyka jutro cytryna)??? Chodzi mi o to że jak np za kazdym razem jade innym samochodem to jak liczony jest wyniki w klasyfikacji generalnej i w podziale na klasy. Dla mnie to nie ma znaczenia ale niektorym moze byc to istotna informacja. Jesli jest to gdzies w regulaminie to mnie odesli to poczytam bo nie sprawdzalem przyznaje sie bez bicia.
Chyba klasyfikacja dotyczy załogi niezależnie od auta, przynajmniej w generalce, bo w kalsie to wiadomo, jak startujesz raz w K3 a innym razem w K2 to sie to rozjeżdża. Nie iwem tez czy to tak ma być na sztywno przy okazji pierwszego zgłoszenia czy co, ale np, ja nie jestem ujęty w zestawieniu załogi po ostatnim rajdzie, tylko nadal jest tam Grześ...i jest on jako pilot i u Rafała i u Konrada Człowiek orkiestra
W klasyfikacji generalnej nie ma znaczenia autem z której klasy dana załoga startowała. Liczy się zdobyty punkt. W klasach naturalnie ma znaczenie. Wyjaśnił to Thombike. Akurat dla Grzesia nie wyszło to na dobre, ale tak jest przy Super sprintach. To kierowca ewentualnie ma wnioskować do KSS AP, który pilot ma być liczony.
Generalnie powinniśmy być przed Tomkiem poza sytuacją, że Tomek byłby na miejscu 3 i dalszym ale wtedy musimy być tuż za nim.
Będzie fajna rywalizacja
Będzie gorąco jak jutro w Brazylii na Interlagos
chciałem zgłoszenie sciagnąć - STRONA AP nie DZIAŁA
Wiemy. Temat zgłoszony do serwerowni. Są z nimi problemy.
można prosić o wrzucenie wzoru zgłoszenia tutaj do tematu? czas się zapisywać
jak dobrze być szczęściarzem, który AP ma po drodze do i z pracy i do tego 10 minut piechtą od domu.
To jest zgłoszenie na rajd:
Jakaś lista startowa już jest?
Strona Ap działa pod swym dresem: www.ap.bialystok.pl. Zamieściliśmy aktualna listę.
Ja niestety zmów nie wystartuję. W niedzielę podczas treningu (w mojej białej już strzale) pękł korbowód w silniku, zrobił wielką dziurę w bloku, pobił tłok, cylinder...
Lista na dziś do 15.00 na stronie AP.
skromnie jakoś się ludzie zgłaszają, ale może czekają na ostatnią chwilę
Witam, na liście zgłoszen chyba sie klasy trochę pomieszały
Skoro coś widzisz, to wskaż. Patrzę i nie widzę nic. Za 0,5h nowa lista.
zacnie wyglada , fajna konkurencja
Ciekawe czy jutro coś dojdzie. Kilka nazwisk jeszcze brakuje.
głos ludu mówi : NIE SYPCIE SOLI , NIC SIE NIE STANIE JAK sie trudniej bedzie odpychało , ale bedzie nie fair , pierwsze załogi pojadą po ch..ni a kolejne po suchym asfalcie
Skoro już lud doszedł do głosu, to tenże uważa również, że tym razem przesadziliście z wysokością wpisowego. Teraz jeszcze jest frekwencja "nakręcona sezonowym rozpędem", ale może to się czkawką odbić w niedalekiej przyszłości.
Fiat 126p w K2 to ci dopiero ,,potworek"
Pojemność wpisana w zgłoszeniu ewidentnie wskazuje na K2 Sól sypniemy o 7.00 rano.
Jeśli ten lud jak piszesz tak chce, to niech się wypowie (w osobnym wątku). Lud,a nie jeden ludek.
ja też wole lód
Pytanie, czy ten lód lubią widzowie, których zapraszaliśmy. Lód = 5km/h.
to jest rajd zimowy, więc powinien być śnieg i lód a nie sól i asfalt to jest urok takiej pogody, że nie moc ma znaczenie, a odpowiednie operowanie gazem i odwaga jeden 5km/h inny zaryzykuje 10km/h
PS: ja z miśkiem jedziemy jednym samochodem, a jesteśmy od siebie o 5 auta. z racji że startujemy co 1min to trochę mało czasu by się przesiąść i ustawić wszystko. (podczas zgłaszania było to zaznaczone) Dało by się miśka (Michała Dąbkowskiego) podnieś o powiedzmy jeszcze 5 miejsc do góry? to jeszcze ta sama klasa.
dnia Pią 23:31, 07 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
Z tą solą chyba się nie do końca rozumiemy. My mamy na myśli posypanie 2-3 miejsc, a nie wynajęcie "ciężkiego sprzętu" do posypania całej trasy.
Rozumiem Młody, że Escort (a nie Astra) widniał w twoim drugim zgłoszeniu?
Nie no ok...po luknięciu dokładnym na mapę można stwierdzić, że w tych 2-3 miejscach lepiej, żeby za ślisko nie było i to nie tyle ze względu na widowisko ale bezpieczeństwo...uczestników i kibiców, bo pewnie kilka osób będzie zbyt odważnych a to prowadzi do sytuacji trudnych do przewidzenia jeżeli chodzi o ewentualne skutki.
Jakoś czuje się staro to pisząc ale pamiętam, że był któryś WOŚP lub barbórka na totalnym lodowisku i wtedy nikomu nie przyszło na myśl sypać lodu. Musiało to być min. ze 2 lata temu bo jechaliśmy jeszcze CCS.
Zima jest różna a KJS-y niby mają troszkę uczyć zachowania/przewidywania w różnych warunkach pogodowych. Także jestem przeciwko sypaniu soli pomijając fakt, że to jedna z trzech białych śmierci.
To pisałem ja Jarząbek
Tak, w poprawionym zgłoszeniu był umieszczony inny pilot i inne auto, przed chwilą sprawdziłem co wysłałem dla pewności. Na liście zgłoszeń pilot prawidłowy, ale auto nie
Byłeś Młody dziś na OA?
wlasnie zjezdzam na serwis po nocnym oesie.... bylo dosyc grubo, na dziarskich zawodnikow czekalo mnostwo plapek w postaci dlugonogich kobiet. caleszczecie ze moja towarzyska uchronila mnie przed nie przewidzianymi przygodami dzieki czemu na serwis zjedzam tylko na podstawowy przeglad peace pijusy rajdy to zly lepiej wydawac kase na alko
boze drogi, komputery powinny byc wyposazone w alkomat, blokujacy mozliwosc pisania na bani
boze drogi, komputery powinny byc wyposazone w alkomat, blokujacy mozliwosc pisania na bani
i jedyny nieobecny najbardziej aktywny
pozdro Radzio..
jesli ktos widzial w lalkach albo ma moj czarno-szary szalik w krate prosze o odzew!!!
Dzięki za super imprezę, organizacja wypas, próba ciekawa, sprawne przeprowadzenie zawodów. Przeprowadzam się :>
Pozdrowienia z Gdańska
Kolejna świetna impreza. Wszystkie przejazdy sprawnie poszły i udało się cała imprezę szybko ogarnąć. Super rajdowy klimat, wielki + za darmowy bigos od Turbo Krymar, za konkursy i nagrody, pokazy jazdy buggy. Z imprezy na imprezę jest coraz więcej ciekawych atrakcji dla kibica. Wielkie uznania za świetną pracę, rozwijanie i popularyzowanie tego sportu na podlasiu.
Kilku driverów w ośkach nieźle latało, ale Wiesio i Leszek gromili okrutnie...
Po zakończeniu przejazdów udało mi się jeszcze wpiąć kamerkę na kilka aut i na szybko zmontowany filmik (Audi, Polonez Atu, Fiat Seicento, For Escort RS) - http://www.youtube.com/watch?v=DbXHD6TC5Xo&hd=1
http://www.youtube.com/watch?v=1q_b2ZMrpdQ&list=UU_LMI-__4TVFeTclIDK6GAw&index=1
Mix w paru miejscach
Eee, tam to się nie liczy, bo na szybko klejone i super precyzyjne składanie nie było priorytetem
Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć z rajdu, fot.Bartosz Walewski : https://picasaweb.google.com/101739038562105926953/27RajdBarborkaBiaOstocka2012?authuser=0&feat=embedwebsite
BartRally to wiesz gdzie przesłać wybrane Bo coś na koniec sezonu trzeba napisać Chyba, że po prostu mogę pobrać ze stronki wybrane?
acoq , a masz onboard ze swojego pierwszego przejazdu , ew. jeszcze jakies inne samochody?
Ma ktos fotki z rozdania pucharów? jak tak to prosze o szybki kontakt bo czekam z materiałem na wysyłke
acoq , a masz onboard ze swojego pierwszego przejazdu , ew. jeszcze jakies inne samochody? Domyślam się o co Ci chodzi z tym pierwszym przejazdem. Dlaczego z czasu 4 minuty zrobiło się 2:2X.X, tak? Przed nami załoga w Ścierce zatrzymała się na drodze (zerwali przewody paliwowe) i musieliśmy się zatrzymać, żeby mogli spokojnie auto zepchnąć (średnio z mijaniem było, bo było to na tej wąskiej długiej prostej). Poszliśmy, więc do ZSS zapytać czy w takiej sytuacji możemy powtórzyć przejazd. ZSS zadecydował, że nie będzie powtarzania, tylko czas 2 przejazdu będzie naliczony także jako czas 1 przejazdu. Czy zyskaliśmy na tym? Tak - zyskaliśmy.
Nie mam onboardów innych załóg, bo tylko tylu załogom udało mi się kamerkę wpiąć, po przejechaniu ostatniego przejazdu.
Fajnie bylo
acoq , a masz onboard ze swojego pierwszego przejazdu , ew. jeszcze jakies inne samochody? Domyślam się o co Ci chodzi z tym pierwszym przejazdem. Dlaczego z czasu 4 minuty zrobiło się 2:2X.X, tak? Przed nami załoga w Ścierce zatrzymała się na drodze (zerwali przewody paliwowe) i musieliśmy się zatrzymać, żeby mogli spokojnie auto zepchnąć (średnio z mijaniem było, bo było to na tej wąskiej długiej prostej). Poszliśmy, więc do ZSS zapytać czy w takiej sytuacji możemy powtórzyć przejazd. ZSS zadecydował, że nie będzie powtarzania, tylko czas 2 przejazdu będzie naliczony także jako czas 1 przejazdu. Czy zyskaliśmy na tym? Tak - zyskaliśmy[...]
Na pierwszym przejeździe zrobiliście limit, więc nie powinniście mieć tak naliczonego czasu, tylko widocznie sędziowie mało spostrzegawczy.
Maćku, którego miejsca dotyczyła pomyłka trasy?
Przewodniczący ZSS widzał te zajście i nie znalazł tam podstaw do TARYFY, bo powróciliśmy na trasę w miejscu, gdzie wypadliśmy (nie ominęliśmy słupka czy opon).
Zaraz wrzucę onboard i będzie wszystko jasne.
Proszę - http://www.youtube.com/watch?v=ISjqNyZyeKU&
Ok, bardzo przepraszam, mój błąd.
Ale sędziom trzeba faktycznie pomachać paluchem NO NO , przed nosem im załoga wywija ogonem , zbiera podpórki , rwie taśmy ... wraca na mete zgłasza problem na przejeżdzie i dostaje czas 2,25 z drugiego przejazdu ... to był prezencior ja pitole
Jednym słowem moja awaria pomogła :>
Przykładowe rozwiązania:
1. Zastosowane podczas imprezy Decyzja o nadanie czasu z II przejazdu, przed jego rozpoczęciem. Michał pojechał bardzo dobrze i dzięki temu ma świetną sumę z dwóch. Gdyby jednak popełnił błąd i miał czas np. 2:55, to pewnie nikt by tematu dziś nie drążył i nie próbował w drugą stronę, czyli brać niejako w obronę.
2. Średnia z czasów - sugerowane przez kierowcę ze ścisłej czołówki. II przejazd - 2:25; III przejazd - 2:27,6, IV przejazd - 2: 27,2. Chyba nikt z konkurentów by nie zyskał. Nie mniej warte rozważenia w przyszłości.
3. Odjęcie iluś tam sekund - pytanie ilu. Owszem mając nagranie da się przybliżyć realia. Mając nagranie!
4. Ponowny przejazd - działamy na zasadzie OS. OS-ów się nie powtarza.
Lajkujemy i udostępniamy i takie tam inne rzeczy, które pozwalają roznosić po sieci takie informacje. Ogólnie na MM rajdy zaczynają rządzić 3 arty w TOP5 najczęściej czytanych
Piotrze, a powiedz mi taką rzecz... dlaczego nie wymieniłeś jeszcze jednego sposobu pt. " Twoja strata" ?? przecież ile razy się zdarzało że załoga doganiała innych zawodników i co ? się mówiło trudno. W poprzednich edycjach zdarzały się takie przypadki a i w tej tak było. Wiec nie wiem skąd taka taryfa ulgowa.., ? Nie żebym się czepiał i odbierał komuś wynik lecz regulamin powinien działać dla wszystkich równo.
Ja również pragnę "dołożyć" organizatorowi i poza tym, że impreza mi się podobała to bardzo mi brakowało goniska przy którym można było troszkę się rozgrzać. Mam nadzieję, że zostanie to poprawione na odbywającym się w niedalekiej przyszłości rajdzie WOŚP.
Thombike dzięki za pochlebny komentarz w Twoich relacjach dla Naszej załogi.
Tak Grześku doganiała, ale nie zatrzymała się, bo nie miała możliwości przejazdu. Tegoroczna Barbórka w Warszawie, OS Cytadela. Do mety lotnej zmierza BMW E21. Doganiamy Betę, jedziemy dużo szybciej i też już mamy zjechać na lotną. Odpuściliśmy, bo było by booom jak nic (droga się zwężała). Straciliśmy ok 5s, bo było na granicy, czy wyprzedzać, czy nie. Taki sport. Temat jest trudny i jeszcze nie raz się z nim spotkamy.
Lesiu, jestem już umówiony z Panem Stasiem z Giełdy na wyprawę do lasu. Będzie ognisko, mam nadzieję, że nie jedne.
Zygo jeżeli trzeba by w czymś pomóc i brakowałoby rąk czy cokolwiek to wal jak w dym..nie wiem..GG, PW, ew. się numerami tez wymienimy i jak tylko będę miał luzy na czasie (a po 16 zazwyczaj mam) to będę do dyspozycji.
Leszek a jak można inaczej napisać...ok, nastepnym razem bedzie "A Ci źli w Clio to znowu musieli wygrać"
P.S. No, postaraliście się wszyscy, właśnie wylądowaliśmy na głównej poranny.pl w dziale sport Dzięki!
Thombike, zdjęcie sierra - Mój pilot ma na imię Piotr
Mhm...na liście było tylko nazwisko więc sobie wydedukowałem, ze obaj byliście Bartosze. Ok..poprawione. Nie wiem tylko czy sie nie wyzeruje stat artykułu bo to musi być ponownie zmoderowane...