ďťż
Baza wyszukanych fraz
Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

Więcej info na ww.ap.bialystok.pl oraz na SMB na fb.



9. ZAPOZNANIE Z TRASĄ
Od momentu opublikowania schematów prób VI rundy SMB 2013 nie zezwala się na zapoznanie z trasą oraz miejscem próby sportowej. Każda stwierdzona przez Organizatora próba zapoznania, treningu lub jazdy typowo sportowej spowoduje niezwłoczne wykluczenie danej załogi z imprezy.


Tyczy się to także zapoznania pieszego?
no dobra skoro jest zapis w regulaminie o betonie 45 % - to pewnie po płytach poleci albo okolice pomnika.

szuter 5 % - może jedna prosta przy starym torze albo na wysokości giełdy

Asfalt to wiadomo.

I zasadnicze pytanie czy będzie równo żeby kombi jechać i nic nie urwać. ?

Bo jak będzie śnieg to Legacy na start
Tak, również pieszo. Będą przejazdy zapoznawcze.

PRT. trudno w tej chwili powiedzieć. Jeśli będzie bez śniegu, to możesz spodziewać się nierówności. Jak to na Krywlanach. Naturalnie będziemy starali się poprowadzić trasę najmniej inwazyjnie, ale jednym z ważniejszych kryteriów jest również długość prób. Chcąc je wydłużyć będziemy pewnie zmuszeni poprowadzić trasę mniej równymi miejscami.


Jeśli ktoś szuka pilota na barbórke, bardzo chetnie pojade na prawym. 3 sezon jako pilot na SMB w fiacie CC X-team, takze troche doswiadczenia jest. Jesli ktos zainteresowany pisac priv
Przypominam, że zgłoszenia przyjmowane są do dziś (czwartek) do godz. 15.00. Na tą chwilę są 32 zgłoszenia.
Może pod niewłaściwym postem pisze ale czy ma ktos do sprzedania zimowiki do seicento 155/65/13 najlepiej albo mogą byc węższe np.145.70/13

Pzdr.
Mam w rozmiarze 145 70 13 Kleber, Debica, Kelly i Riken. Nowe.

Szukam pilota.
podaj namiar bede sie odzywal
730 534 999
Zapraszam do obejrzenia paru moich "pstryków" z rajdu : https://plus.google.com/photos/101739038562105926953/albums/5957579276380767441

Odcinek giełda był super. Ślisko w prawdzie na ostatnich zakrętach straszliwie, ale to dohamowanie na końcu długiej prostej było po prostu mega
A płyty jakieś takie monotonne, lewo-prawo-lewo-prawo cały czas. Aż przysnąłem i się zakopałem w zaspie A potem jeszcze taryfa przez głupi błąd.

Ale rajd bardzo przyjemny. Pierwszy raz jechałem w tak trudnych warunkach, ale bardzo mi się podobało. Mimo popełnionych błędów.

Swoją drogą się zastanawiam, czy nie trzeba było jednak odłączyć ABS. Z jednej strony miałem cały czas sterowanie, z drugiej, droga hamowania była jednak spora.
Yossarian nie wiem czym jechałeś ale wiem, że wielu przed Tobą rozważało ten sam problem ale zwykle po drugim przejeździe dochodzili do właściwego wniosku i ABS szedł się kochać
No i tu właśnie jest problem, bo część z nich miała czasy zdecydowanie lepsze od moich, a cześć zdecydowanie gorsze

Jechałem BMW E36. Z E36 w klasie K3 miałem najlepsze czasy. Co najmniej jedna z pozostałych załóg startujących takim autem w tej klasie jechała z odłączonym ABSem (wiem, bo z nimi o tym rozmawiałem ). Tylko przy takiej ilości czynników nie sposób stwierdzić, czy bylem szybszy przez ABS, czy pomimo ABSu

W moim odczuciu, w niektórych miejscach ABS zdecydowanie pomagał - tam, gdzie trzeba było hamować w zakręcie (właśnie wspomniane dohamowanie na końcu długiej prostej - była tam szykana). Chociaż to był dopiero mój czwarty start, więc też doświadczenia wiele nie mam, żeby cokolwiek definitywnie stwierdzić.



© Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany Design by Colombia Hosting