Baza wyszukanych fraz
Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

potzebuje info na temat olejów do tego wynalazka co gdzie i ile i wogóle jakie¶ informacje jak to podnie¶æ


chodzi o feroze sorki gubiê siê
Daihatsu Feroza, Sportrack, 4WD
Silnik 3,5 litra 0W-30
5W-30
0W-40
5W-40
10W-40
15W-40
Skrzynia manualna 1,7 litra 75W-90
Skrzynia automatyczna - -
Most az zacznie sie wylewac z korka wlewowego -
Uk³ad ch³odzenia 5,5 litra -
Do mostów zwyk³y Hipol bêdzie ok.


dziêki za informacje
hipol to syf
Niby tak, ale zawsze lejê i jeszcze szatan siê nie interesuje ;D
Oleje wymienione napêdy castrol silnik mobil mineral jeszcze resory i ³adowane pad³o dzi¶ totalnie b³oto szczotki chyba do³o¿y³o i nie siêgaj± do komutatora ale ludzie ¿ywe dzieci robi± to i ja jako¶ ten ma³y alternatorek naprawiê wygl±da jak silnik od wycieraczek
Z alternatorem daj sobie spokój, je¶li jest taki ma³y to kup sobie na szrocie wiêkszy, min 150A. Przyda Ci siê pó¼niej przy wyci±garce.
teoretycznie tak tylko standardowy rozmiar to tam ni huk nie wejdzie chocia¿ mo¿e od mitasubiszi da rade wcisn±æ
ELEKTROWNIA ZROBIONA Pawe³ rozmiar europejski alternatora tam nie wejdzie mo¿na poma¿yæ ale to malenstwo daje 80A to nie jest zle szczotki dosta³o od poloneza i datsun jest zadowolony jeszcze te proste resory AJ :oops:JAPONCE CHYBA MAJ¡ WSYSTKO MNIEJSZE
Pozb±d¼ siê tego i bierz ode mnie Suzukê. Tylko do wtorku cena promocyjna

Do mostów zwyk³y Hipol bêdzie ok.

Pod wrunkiem ¿e nie ma blokady LSD która czasami w ferozach bywa³a, bo one nie lubi± hipolu.
wywal resory i wstaw sprê¿yny, zaoszczêdzisz na denty¶cie i leczeniu krêgos³upa
blokady nie ma przynajmniej tak mi siê wydaje chocia¿ kusi mnie ¿eby ty³ zespawaæ tylko lipa bedzie na zakrêtach
Pogoda butelkowa wiêc wypru³em resory springi chwilowo nie wchodz± w grê trza by jakies wachacze za³o¿yæ a bud¿et naruszony wiêc wymy¶li³em ¿e do³o¿ê po jednym piórze od nysy bo jest a resztê siê poklepie dok³adnie 3 pióro komfort mnie wali od tego jest volvo ale jak siê utwardzi to czy ty³ wykrzy¿u nie straci. ORYGINALNE RESORY MO¯NA GI¡Æ NA KOLANIE. Co o tym my¶licie? Czy sk³adaæ na oryginale? ZG£UPIA£EM JU¯ CA£KIEM
A to g³ówne pióro nie pêk³o? Jak masz te od nysy to porównaj sobie mniej wiêcej twardo¶æ i bêdziesz sam wiedzia³. Kiedy¶ na szybko do froty wrzuci³em ca³e resory z ¿ukersa, bo pasowa³y p&p, ale by³o twardo, pasowa³o wyj±æ po jednym piórze.
G£ÓWNE CA£E NASTÊPNE TE¯ TWARDO¦Æ PIERWSZEGO I DRUGIEGO JEST CIUT WIEKSZA JAK JEDNEGO OD NYSY
Bêdzie twardo ale jak zauwa¿y³em kinetyk je zabija wiec wzmocnienie nys± mo¿e nie zaszkodzi to tylko jedno pióro a przy wieszakach to mnie chyba trochê ponis³o
Zaryzykuj. Tylko zadbaj o odboje, ¿eby resor siê nie przeprostowywa³ bo znów po³amiesz.
w³asnie trzeba bêdzie co¶ tam w³ozyc ze 4cm tyleco urós³ na wieszakach i powinno byæ git resor bêdzie pracowa³ na orginalnych parametrach tylko twardo¶æ siê zwiêkszy
I gitara. Sprawd¼ jeszcze k±ty na krzy¿akach i czy wieloklina starczy na roz³o¿enie. Bo o hamulce to chyba zadba³e¶
wa³u starcza i przewodu te¿ a jak sie pomyli³em to bede wraca³ do domu na przednim napêdzie bez hamulców ale co tam dzieki za konsultacje

chocia¿ o ma³ej flanszy my¶la³em tak z 8 mo¿e 10 mm chyba by nie zaszkodz³o i resory na mosty
poprawka kur .... na most
No w³a¶nie, z przodu masz niezale¿ne, zapewne bez grubszego d³ubania za du¿o nie podniesiesz. Wywindujesz ty³ i zrobisz nieproporcjonaln± kozê chyl±c± siê na zakrêtach i trawersach. Feroza krótkie auto, nie ma co przesadzaæ. D³ubnij cokolwiek, za³ó¿ s³uszne ko³a, jak trzeba wytnij b³otniki i jako¶ to bêdzie.
tak te¿ uczyniê a pózniej tylko katowanie

Koszta, koszta, bez sensu. Kupuj Samuraia ;DDDD
jak go juz skatujesz, dojdziesz do wniosku ze to sie nie nadaje, ja rozumiem ze kazdy chwali to co ma nawet kress oddaje kult honkerowi tylko ze nim nie jezdzi,to sie nie psuje, ale jak chcesz jezdzic w terenie to zapodaj sobie odrazu samuraja, patrola albo zmote
OT: -> pawe³
jak tam, które miejsca maciejowice zdoby³y, dopingowali¶my jak mogli¶my:)??
nie chwale tego auta takie siê trafi³o i takie jest od czego¶ trzeba zacz±c ¿eby wiedziec czego siê chce.U mnie to auto oprócz frajdy ma te¿ trochê pracowaæ. A DO DROBNYCH ZADAÑ SIE NADAJE WIÊC NIE JEST ZLE
JAK MIA£BYM ZMIENIAÆ TO TYLKO NA CO¦ WIEKSZEGO ALE TO SIE MUSI NAJPIERW SKONCZYÆ ALBO SPRZEDAC NA JEDNO WYCHODZI
Ja tam uwa¿am ¿e ka¿dy je¼dzi tym co mu pasuje. Ferozka fajna jest. Ma³a, lekka, w miarê mocny motorek. Do amatorskiego offroudu siê przecie¿ nadaje. Minusem napewno jest brak sztywnego mostu z przodu. A jak Ci auto przestanie wystarczaæ to sobie przerobisz jak ¦cibiorki Vitarê .
EMIL rozwali³e¶ mnie
Powracaj±c do tematu resory wyklepane pióro od nysy do³o¿one i wieszaki posz³y do przodu kur... i t³uk± o ramê wiec wypar³em datsuna o strop dojeba³em lewarem usiad³ resory proste postoi przez noc jak wrócê z pracy to pojadê na wyjeby i bêdzie wiadomo jak na moje oko wóz drabiniasty bêdzie

OT: -> pawe³
jak tam, które miejsca maciejowice zdoby³y, dopingowali¶my jak mogli¶my:)??


Generalnie czapek III vitarka II.


Pojecha³em na wyjeby twardo jak cholera ale da siê prze¿yæ. Z wygl±du jak to Pawe³ okre¶li³ KOZA ale przód mo¿e dygnê ze 2 cm i zacznie przypominaæ jakie¶ inne zwierze .Ale jak go poogl±da³em to muszê jeszcze trochê czasu po¶wiêciæ luzy luzy luzy jak przez 20 lat tyle mog³o siê ich uzbieraæ
Widzê ¿ê dzielnie walczysz Waldi z autkiem.
troche tak komfort uzyska³em prawie jak w Twoim TUPOLEWIE
mojego komfortu nic nie przebije
Haka zamocowa³e¶?
Ju¿ konstrukcja zespawana pomalowana wa¿y z 10 kg. W pi±tek bêdê montowa³.
Masz racje panowie z PGE powinni dostaæ dodatek do renty za to ¿e jezdzili tupolewem 8 godzin dziennie to byli twardziele ciekawe czy cos s³ysz± jeszcze
dobrze brzmi mo¿e zalece w pi±tek popatrzê wieczorem i wezmê przesy³kê od Maæka
bo to samochód dla ludzi twardych a nie mientkich
A wiesz ¿e masz zaleg³o¶ci??? Obieca³e¶ w tamtym tygodniu siê zjawic!!!! Zbierasz same minusy.
¿ycie kolego brak czasu w czasie doba ma tylko 24 godz
To czekam w pi±tek, mo¿e ma³y rekonesan w terenie wieczorkiem.
chyba ze volvem pojadê zobaczymy jak dzieñ minie. Kto wie
Waldi pytanie za sto punktów. Jak kupowaæ patrola to jakiego szukaæ?
czerwonego
I nie próbowaæ przemalowywaæ na szary, bo ró¿nie siê koñczy
Zawsze to jaka¶ podpowied¼. Tak jak klien kupowa³ auto na gie³dzie. "Tato bierymy, bo czerwuny z hakem".
Kuba, luzy w zawieszeniu bêdziesz mia³ zawsze, szczególnie jak podkrêcisz wy¿ej przód na dr±¿kach, a przy tym mo¿esz szybko zabiæ przeguby. W terrano na wysoko podniesionym przodzie luzy robi³y siê po jednym wyje¼dzie w teren, jedyny ratunek to sztywny most. Poza tym jak zrobisz kozê to bêdziesz musia³ je¼dziæ w pampersie, bo bêdziesz siê ci±gle ba³ ¿e siê przewróci

Zawsze to jaka¶ podpowied¼. Tak jak klien kupowa³ auto na gie³dzie. "Tato bierymy, bo czerwuny z hakem".

Trochê powa¿niej: GR, a my¶lê ¿e jak konkretne pytanie zadasz to s± tu posiadacze Patroli którzy zrobi± Ci wyk³ad odno¶nie wad i zalet.
Krzy¶ ja sie za bardzo nie przwjmuje poje¿dze trohcê i siê wyprostuj± resorki dostanie trochê ³adunku i klapnie a jak nie to te¿ jako¶ bêdzie zwieracze mam raczej mocne a przód podniós³ bym tak ¿eby odleg³o¶æ miêdzy wachaczami by³a po ¶rodku nie na maksa zawiecha musi pracowaæ zdaje sobiê z tego sprawe
czy kto¶ posiada info na temat luzów zaworowych w farozie pos³ucha³em dzi¶ silnika i wydaje mi siê ze trzeba nastroiæ ten fortepian regulacja reczna na bank tylko jakie luzy
Po chwili w google...

http://charade.pl/index.php?menu=artykuly&art=art1
Dziêki wielkie Pawle temat wy³o¿ony na maksa jest nawet iformacja ¿eby nie zostawiaæ kapsli od piwa a to siê moze niestety zda¿yæ. Piêkny opis.
Fortepian nastrojony silnik chodzi ³adnie i cicho ¶wiece irydowe dosta³ ale na wysokich obrotach co¶ mu brak zap³on ok wydaje mi siê ¿e lambada co¶ nie domaga ale nie ma info na temat jakie pr±dy s± na niej na nagrzanym silniku lambada jeden kabel jakby kto¶ co¶ wiedzia³ proszê o info wydajê mi siê ze ma za bogat± mieszankê powy¿ej 3,5 tys obr
Pod³±cz miernik pod ten kabelek, mierz napiêcie, powinno oscylowaæ od 0.1 do 0.9V. Jak jest inaczej to albo walniêta sonda, albo rzeczywi¶cie nietaka mieszanka.
najlepiej pod oscyloskop, bedziesz mial jeden wykres i porownojesz go z wzrorcowym na google, miernik moze nie wychwycic chwilowej zmiany napiecia jak cos bedzie zdupczone
pomierzy³em i pr±dy wachaj± siê na wolnych od 0,2 -0,3 do 0,6 na ¶rednich i wysokich. Dziwna sprawa na ¶wiecah irydowych po odpaleniu auto du¿o krócej chodzi na ssaniu i ma nizsze obroty teraz jakie¶ 1300 1500 po krótkiej chwili schodzi na 900 a wczesniej ry³ na 2500 i to jak d³ugo. Czyli wychodzi na to ¿e wszystko jest ok
mia³ kto¶ kiedy¶ przypadek ¿eby rozlecia³ siê wentylator od ch³odnicy u mnie dzi¶ to nast±pi³o ale zamieszania pod mask± narobi³o z 7 ³opatek wiatraka zosta³a tylko 1 nic nie wpad³o ale by³o pary z pod machy za³o¿y³em elektryka ale nie radzi mia³ kto¶ podobny przypadek jaka mo¿e byæ przyczyna wisko dza³a ok
W niedzielke wyskoczy³em nad wis³e okolice jakiej¶ Kêpy czy co¶ takiego górki do³ki i w jednym do³ku wytworzy³o siê takie ci¶nienie ¿e zmieli³em przedni napêd czy kto¶ wie gdzie w okolicy stoi jaka¶ feroza na czêsci panowie z alegro jakie¶ ceny maj± dziwne. Gdyby kto¶ co¶ wiedzia³ proszê o info
Zbadaj prze³o¿enie i motaj sztywniaka.

Zbadaj prze³o¿enie i motaj sztywniaka.
najlepiej od rockyego a jeszcze lepiej od mojego
i z blokada 100% na tyl
Mother of god.. We¼ to sprzedaj
Kubu¶ tak to w³asnie wtedy wygl±da³o.

https://plus.google.com/photos/113087502103848722306/albums/5740171118722655233


ch³opacy!

mniemam ¿e tracicie czas na dywagacje, bo i tak kiedy¶ trzeba bêdzie kupiæ p...
... unimoga.
widze ze temat poruszy³ kilka osób my¶la³em nad sztywnym ale nie bardzo wiem jak sie zabraæ za temat prze³o¿en i doszed³em do wniosku ze zostawiê orgina³ z przodu a ty³ na sztywno a wtedy reduktor jebnie albo co¶ innego ale to nic tylko musze stanaæ na nogi bo kryzys panuje z przodem nie by³o problemu tylko silnik o¿y³ po regulacjach i datsun zacz±³ wychodzic pod górki zachowuj±c ich k±ty wczesniej tego nie by³o ale to chyba dobrze

... unimoga.

bez gwiazdy nie ma jazdy



© Stroje regionalne i ludowe, suknie ¶lubne, materia³ na firany Design by Colombia Hosting