Baza wyszukanych fraz
Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

Jako, ¿e do tej pory nigdy nie startowa³em w KJS, to najwiêksze obawy mam przed badaniem technicznym. W zwi±zku z tym kilka pytañ:

1. Szyby - mam w swoim aucie foliê przyciemniaj±c± na szybach - muszê j± zrywaæ?
2. Fotele - jest taka rubryka w karcie badania technicznego. Moje s± w beznadziejnym stanie - w jednym miejscu (bok siedziska) troche wystaje stela¿. Mam siê tego obawiaæ na badaniu?
3. Mocowanie akumulatora - mam go pod mask±, mocowanie jest totalnie seryjne - muszê stosowaæ jakie¶ dodatkowe?

Na razie tyle, byæ mo¿e jeszcze mi co¶ przyjdzie do g³owy. Wiem, ¿e pytania s± pewno naiwne, no ale wolê pytaæ teraz, ni¿ podczas badania

Z góry dziêkujê za odpowiedzi


Szyby raczej nie problem. Fotel..no nie wiem, jak ju¿ stela¿ wystaje to nie za fajnie...nie mo¿esz tego chocia¿ prowizorycznie naprawiæ?
Aku jak fabrycznie zamocowane to ok, gorzej by by³o jakby fabrycznego mocowania nie by³o i lata³by sobie samopas. nie zapomnij o trwa³ym mocowaniu ga¶nicy, czyli dodatkowo na 1-2 trytytki i to tyle. Drzwi musza sie otwieraæ, ko³a krêciæ...
Dziêki bardzo za odpowied¼. Bêdzie trzeba chyba jak±¶ ³atê na ten fotel zrobiæ. Kube³kowy mia³em kupiæ i montowaæ, ale nie zd±¿ê . Jeszcze ¶wiat³a cofania muszê zrobiæ bo co¶ odmówi³y pos³uszeñstwa mimo nowego czujnika.

Je¶li kto¶ ma co¶ jeszcze do dodania to chêtnie wys³ucham
Mia³em wspomnieæ co¶ o oponach ale to prawie oczywista oczywisto¶æ, ¿e nie mo¿esz przyjechaæ na drutach. Mo¿na mieæ wprawdzie typowe ogumienie sportowe ale musi byæ w mo¿liwie dobrym stanie.
Co¶ do dodania mo¿e mieæ ew. kto¶ ju¿ na miejscu w zakresie naprawdê drobiazgowych spraw. Kasku nie zapomnij


1. folie zostaw w spokoju, jak masz badanie techniczne
2.fotele zostaw w spokoju
3.mocowanie fabryczne jest ok , je¶li akumulator nie jest lu¼ny

jaki masz zawias w tym aucie? i jaki to model dok³adnie ?
Opony wczoraj za³o¿one nówki Yokohamy C-drive, tak¿e z tym na 100% nie bêdzie problemu. Kask zamierzam kupiæ w tym tygodniu.

Auto to E36 318i z silnikiem od is (M44B19). Zawias seria - przednie amortyzatory wymienione w ostatnim tygodniu na Bilstein B4. Wiem, ¿e trzeba bêdzie za³o¿yæ w przysz³o¶ci co¶ lepszego (B6 albo B8 plus jakie¶ sensowne sprê¿yny na wszystkie strony), ale na razie jadê dla frajdy, a nie dla wyników - pierwszy raz w ¿yciu (nie licz±c gokartów) bêdê siê ¶ciga³ autem RWD.

Jeszcze jedno pytanie: w za³±czniku nr1 jest informacja, ze auto musi mieæ numer startowy i reklamê organizatora - to bêdzie rozdawane bezpo¶rednio na imprezie, czy mam to gdzie¶ wcze¶niej zdobyæ?



Jeszcze jedno pytanie: w za³±czniku nr1 jest informacja, ze auto musi mieæ numer startowy i reklamê organizatora - to bêdzie rozdawane bezpo¶rednio na imprezie, czy mam to gdzie¶ wcze¶niej zdobyæ?


dostaniesz w jakiej¶ fajnej reklamówce od organizatora

Wiem, ¿e trzeba bêdzie za³o¿yæ w przysz³o¶ci co¶ lepszego (B6 albo B8 plus jakie¶ sensowne sprê¿yny na wszystkie strony)

Je¶li chodzi o Bilsteiny to przynajmniej w amorkach do Audi jest tak, ¿e B6 od B8 ró¿ni siê tylko d³ugo¶ci± skoku amortyzatora. B8 jest bodaj¿e krótszy o 2cm (w ¶rodku ma tulejkê, która skraca skok). Poza tym to jest to to samo co B6 (charakterystyka pracy jest dok³adnie taka sama). Podejrzewam, ¿e podobnie jest w amorkach do innych marek.

Kupi³em sobie B6 i skróci³em skok na taki jak ma B8 + trochê utwardzi³em. Wniosek? Na takim ma³ym skoku nie da siê je¼dziæ w KJS'ach. Zawiecha ca³y czas dobija³a na wyrypie. Po roku jazdy amorki przerobi³em na B6 + zmiana charakterystyki (bardziej miekko) i zawiecha wybiera bardzo ³adnie. Zdaje siê tylko 2cm d³u¿szy skok, ale ró¿nica jest kolosalna. Jakby¶ mia³ zamiar sobie zmieniæ charakterystykê amorka (si³y ¶ciskania i rozci±gania) to polecam kupiæ amorki w Zerkopolu, bo tam bêdziesz mia³ strojenie gratis. Normalnie jak by¶ kupi³, gdzie¶ indziej amorki (np. jaka¶ hurtownia) i da³ im do strojenia to zap³acisz 150-200 PLN od amorka, a ¿e oni na miejscu sk³adaj± amorki (oficjalny partner Bilstein na Polskê) to masz to w gratisie, bo nie musz± nowych olei zalewaæ i uszczelki, tylko od razu z³o¿± Ci tak jak tego chcesz. Osobi¶cie jestem bardzo zadowolony z amorków Bilsteina, ale porównanie mam tylko z Koni i Kayab±.
Temat Zerkopolu znam. Ale na razie jest u mnie b4 bo potrzebowalem cos na szybko, dobrze i do¶æ tanio - wylal mi amortyzator przedni i nie by³o opcji tak je¼dziæ. W przysz³o¶ci zamierzam w³a¶nie od nich wzi±æ co¶ lepszego (sk³aniam siê ku b6 + sprê¿yny eibach mozliwie najmniej obni¿aj±ce). Na razie jednak celem jest w pe³ni sprawne auto - tuning pó¼niej. Przy okazji - zna kto¶ jakiego¶ dobrego elektryka samochodowego w Bia³ymstoku? Potrzebujê ogarn±æ o¶wietlenie, a nie mam czasu sam siê z tym bawiæ.

Jeszcze raz dziêkujê wszystkim bardzo za odpowiedzi i pw. Ka¿da informacja jest dla mnie bardzo przydatna

nie zapomnij o trwa³ym mocowaniu ga¶nicy, czyli dodatkowo na 1-2 trytytki i to tyle.

No nie wiem, mnie uczono na szkoleniach, ¿e ga¶nica nie mo¿e byæ przypiêta na trytytki, ze wzglêdu na to, ¿eby czas do jej u¿ycia skróciæ do minimum. Ja mam mocowane oryginalny plastikowy uchwyt zamocowany przy nogach pilota, nigdy nie by³o z tym problemów na BK



© Stroje regionalne i ludowe, suknie ¶lubne, materia³ na firany Design by Colombia Hosting