Baza wyszukanych fraz
Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

Powoli my¶lê o przej¶ciu na spalinê i mam problem z dobraniem silnika do EXTRY rozp 120 cm i wadze pustego ok 600 g. Wydaje mi siê ¿e odpowiednia pojemno¶æ to ok 4 cm3. Silnik ma byæ niskobud¿etowy czyli pewnie ASP, albo jaka¶ u¿ywka OSmaxa. Co o tym my¶licie? I czy potrzebny mi bêdzie termometr, bo le¿y bezu¿ytecznie Duratrax i bym go sprzeda³, a czytaj±c ró¿ne artyku³y nie zauwa¿y³em aby kto¶ u¿ywa³ termometru.


Bierz OS, niezawdne silniki, ASP 2takty lubi± gasn±æ i s± problemy z regulacj±, mia³em 2 OS, sprawowa³y siê dobrze, nawet po kilku kretach nie by³o ¿adnych problemów, smia³o je moge poleciæ. A do takiej extry 120cm to tylko silniczek 4cm.
A co z termometrem? Bêdzie potrzebny?
Przerabia³em kilka silników spalinowych i benzynowych, nigdy nie korzysta³em z jakiegokolwiek termometra, musiasz tylko uwa¿aæ ¿eby nie przegrzaæ silnika przy docieraniu i bêdzie ok


Obawiam siê ,¿e 4 cm3 to za ma³y dla modelu akro rozp 1200 mm. Sillnik + elektronika i paliwo to minimum ok 600g
Kris wiêc co proponujesz?
Na pocz±tek jak opanujesz latanie ' wko³o gruchy" to wystarczy 4 cm3. Musi byæ b lekki a i tak "spalina" o rozp 1200mm ,to bêdzie lataj±ca bomba ,, ³atwo go przeci±gn±æ nawet w locie poziomym
Wiêc kupi³em silnik GMS .25 u¿ywkê, jeszcze nie dotarty jak zapewnia³ sprzedawca po przepaleniu 300 ml, jednak¿e wygl±d wskazuje raczej na 3 litry, ale mniejsza o to, silnik pali od palca za pierwszym razem na zdezelowanej ¶wiecy (oczywi¶cie zamówi³em ju¿ nowe). Przepali³em zbiornik na bogatej mieszance, czasem zuba¿aj±c i dawa³em mu na chwilê wysokie obroty. Gdy siê nagrza³ tak ¿e lekko parzy³o, ale ¶lina siê nie gotowa³a, gasi³em i pozwala³em mu ostygn±æ, zrobi³em trzy takie cykle. Co dalej robiæ z tym silnikiem, dawaæ go do modelu i lataæ delikatnie, czy jeszcze go pomêczyæ na stanowisku?

Na pocz±tek jak opanujesz latanie ' wko³o gruchy" to wystarczy 4 cm3. Musi byæ b lekki a i tak "spalina" o rozp 1200mm ,to bêdzie lataj±ca bomba ,, ³atwo go przeci±gn±æ nawet w locie poziomym
Przewidywana waga max 1200 g, poza tym o akrobacji jeszcze mogê tylko pomarzyæ, zreszt± ten model to wersja bardzo niskobud¿etowa, przeznaczona na naukê spalinek.

Wiêc kupi³em silnik GMS .25 u¿ywkê, jeszcze nie dotarty jak zapewnia³ sprzedawca po przepaleniu 300 ml, jednak¿e wygl±d wskazuje raczej na 3 litry, ale mniejsza o to, silnik pali od palca za pierwszym razem na zdezelowanej ¶wiecy (oczywi¶cie zamówi³em ju¿ nowe). Przepali³em zbiornik na bogatej mieszance, czasem zuba¿aj±c i dawa³em mu na chwilê wysokie obroty. Gdy siê nagrza³ tak ¿e lekko parzy³o, ale ¶lina siê nie gotowa³a, gasi³em i pozwala³em mu ostygn±æ, zrobi³em trzy takie cykle. Co dalej robiæ z tym silnikiem, dawaæ go do modelu i lataæ delikatnie, czy jeszcze go pomêczyæ na stanowisku?

Nikt nie doradzi??
Skoro nie wiesz ile ma tak naprawde przepracowane ... powtórz to co zrobi³es i do modelu pakuj.... pierwsze loty bez katowania silnika....
a ze tak zapytam..... gdzie wy w soko³owie latacie,....?
No w Soko³owie to nie ma za bardzo gdzie lataæ, modelami z podwoziem lata³em na Bartosie, o ile start to nie problem, to z l±dowaniem trzeba trafiæ w niezbyt szerok± ¿wirówkê, natomiast modelami bez podwozia latam u ciotki na wsi pod Soko³owem, niestety brak mo¿liwo¶ci l±dowania na ko³ach. Szukam jakiej¶ miejscowki ale nie jest tak ³atwo znale¼æ w miarê równe miejsce i ¿eby jeszcze nikt psem nie poszczu³.
Pozostaje wiêc "siedlecki wariant"
to w Siedlcach siê jeszcze lata?!



© Stroje regionalne i ludowe, suknie ¶lubne, materia³ na firany Design by Colombia Hosting