Baza wyszukanych fraz
Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

o mamuniu....ale masakra



Zastanawiam siê jakie pole do popisu mia³y przedsiêbiorstwa kiedy nie by³o tak silnego narzêdzia jak internet, aparaty w telefonach itp. Wydaje mi siê, ¿e mo¿a by³o poczuæ siê bezkarnie. Te opisy "pracowników" na go work przemawiaj± do mnie bym nie dwawa³ zarobiæ kasy takim ludziom. Wolê ju¿ zap³aciæ kilka z³otych dro¿ej i ¿yæ ze spokojnym sumieniem ¿e nie napêdzam tej krzywdz±cej ludzi machiny.

Miejmy nadziejê, ¿e inne firmy nie zachowuj± siê podobnie....

Mi zdarzy³o siê raz korzystaæ z us³ug krakvetu jako¶ pod koniec stycznia tego roku. W oczekiwaniu na kotka zamówi³am tam kilka akcesoriów, do biura nie mog³am siê dodzwoniæ, aby siê cokolwiek dowiedzieæ, po tygodniu dopiero do mnie oddzwonili mówi±c, ¿e nie maj± na sk³adzie po³owy rzeczy. Przedmioty przysz³y faktycznie przybrudzone - teraz wiemy czemu... , a ja zrezygnowa³am z ich us³ug.

Z czystym sumieniem za to mogê poleciæ sklep internetowy abckarma, z drugiej strony Krakowa. Personel mi³y, zawsze mo¿na siê z nimi skontaktowaæ, szybka dostawa i du¿y wybór. Dodatkowo ostatnio korzysta³am z us³ug zooplusa, ze wzglêdu na puszeczki cosmy I tutaj tez mo¿na siê od razu dodzwoniæ a sklep o wiele wiêkszy ni¿ krakvet. Notabene nie wiem czy zauwazyli¶cie ¿e magazyn zooplusa jest w Monachium

@Konstancja i dlatego liczê na niemieck± jako¶æ

Zooplus ostatnio uruchomi³ infoliniê a za nim j± mia³ równie sprawnie odpowiadali na maile.
Jakiekolwiek wpadki (z winy raczej kurierów -rozdarty karton a w nim rozdarty ¿wirek mia³am natychmiast rekompensowany rabatem lub zwrotem za ca³o¶æ opakowania -nikt mi nie liczy³ ile siê wysypa³o przez dziurê w kartonie a krak vecie ostatnio czyta³am, ¿e dziewczyna miesi±c walczy³a o 400gr karmy które siê wysypa³o przez otwarte opakowanie !!!



Ja z zooplusa te¿ jestem bardzo zadowolona (kupujê tam od paru lat, podobnie jak na animalii i telekarmie).
Tylko kurierów mi ¿al, bo zooplus pakuje wszystko w wielkie paczki (nawet gdy zamawiam du¿o, ciê¿kich rzeczy - np. paczkê trocin dla koni - za to jeden kurier chcia³ mnie zabiæ!).

Donoszê, ¿e paczka z Zooplusa na pi±tkê z plusem.
Zawarto¶æ oczywi¶cie te¿. Ju¿ mnie kupili.

W zooplusie ja uwielbiam te poduszeczki powietrzne.. mam i ja wtedy zawsze troche zabawy:D

a ja w³asnie teraz jestem w Niemczech.. myslicie ¿e jako¶ciowo karmy sprzedawane na rynek niemiecki sa lepsze od tych sprzedawanych na Polskê, myslê tu o zooplusie, albo jakis innych sklepach internetowych... Bo siê zastanawiam czy kupic jaki¶ ma³y zapas i wie¶æ to potem tyle czy ró¿nica jest na tyle niewielka ¿e nie ma to sensu?



A ja bardzo sobie chwalê ZOOHURTOWO.

Mia³am z nimi taki przypadek, ¿e mnie bardzo korzystnie zaskoczyli.

Otó¿ zamówi³am, jak zwykle 15kg Applaws'a , bo u nich wtedy cena by³a super niska.

Nastêpnego dnia dzwoni±, ¿e przepraszaj±, ale panienka przyjmuj±ca zamówienie nie sprawdzi³a i obecnie tej akurat nie ma. Mog± oczywi¶cie kasê zaraz odes³aæ.

Mialam trochê nó¿ na gardle, bo przez jakie¶ s¶wiêta zagapi±³m siê i jechali¶my dos³awnie na resztkach, wiêc pytam, co proponuj± w podobnej jako¶ci i cenie.

Pan zaproponowa³ co¶, co uwielbiaj± jego koty. Za kwotê, któr± wp³aci³am mog³am dostaæ chyba 13 kg w paczkach 3 i 10.

Ale ja zastrzeg³am, ze je¶li mój kot nie bêdzie tej paszy tolerowa³, yo tê du¿± paczkê ode¶lê.
Na co pan mówi, ¿e po co pani ma siê tym trudziæ. My teraz wy¶lemy tê ma³± paczkê 3kg na próbê, a jak bêdzie OK, to do¶lemy du¿± ju¿ na swój koszt.

Po trzech dniach zadzwonili z zapytaniem, czy karma siê sprawdza. To by³o ciut za krótko, wiêc mówiê, ¿e dam znaæ gdzie¶ po tygodniu-dwóch, jaka jest tolerancja.

Niestety okaza³o siê, ¿e karma zawiera³a trochê zbo¿a, a Sever tego nie toleruje.

Piszê , wiêc do nich, ¿e chcê wypróbowaæ inny rodzaj paszy bezzbo¿owej i proszê o przys³anie ma³ej 2kg paczki, ale zaznaczam, ¿e nadal czekam na "mojego" Applaws'a. Potwierdzaj± przesy³kê.

Widocznie nowa dostawa nadesz³a, bo zamiast 2kg innej karmy dostajê nastêpnego dnia moje 15kg zamówionego Applaws. I ani s³owa o dop³acie za tamte 3kg z pocz±tku.
tej transakcji.

Sama napisa³am podziekiwanie i pytam co z zaplat±. Dop³aci³am tylko za te 3 kg. Transport gratis. Uwa¿am, ¿e ³adnie siê zachowali.

Zapomnia³am jeszcze dodaæ, ¿e nowa dostawa by³a ju¿ oczywi¶cie w wy¿szej cenie, ale ja nic nie musia³am dop³aciæ.

Krakvet wyda³ oficjalne o¶wiadczenie na temat "afery":
http://www.facebook.com/krakvet?sk=app_190322544333196
Na facebooku obiecali te¿, ¿e zamieszcz± zdjêcia swoich magazynów, zobaczymy..

Przestraszyli siê utraty klientów.

có¿ mogê powiedzieæ - potwierdzi³y siê moje przypuszczenia odno¶nie tej firmy...
Na moje poprzednie zamówienie musia³em czekaæ 1,5 miesi±ca, bo ci±gle czego¶ w nim brakowa³o - musia³em szybko ratowaæ siê zamówieniem w zooplusie bo karma by³a ju¿ na wykoñczeniu (z którego towar dosta³em po 3 dniach!). Nastêpnie jak ju¿ po 1,5 miesi±ca dosz³a paczka - to okaza³o siê ¿e w paczce nie ma nic z mojego zamówienia - po prostu pomylili paczki.... na moje usilne dopominanie siê o odebranie b³êdnego zamówienia i dos³anie prawid³owego - czeka³em nastêpne 2 tygodnie (pierwsza paczka z czê¶ci± zamówienia), po tygodniu druga - równie¿ z niekompletnym. Panie na infolinii przeprasza³y, zwróci³y za niedostarczone produkty kwotê na konto...
ale niestety wspomnienia i niesmak po tych zakupach - pozosta³y.
Co najdziwniejsze wcze¶niej mia³em o nich dobr± opiniê...
ale teraz zamawiam w zooplusie, animalii i kar-ma.
Na razie muszê odpocz±æ od atrakcji jakie zapewni³ mi krakvet!!

Zamawia³am w krakvecie czterokrotnie. Weterynaryjnego royala paczki sze¶ciokilogramowe. Trzykrotnie bez zastrze¿eñ. Raz paczka by³a pobrudzona. Nie bardzo, ale jednak. Mialam wra¿enie, ¿e na folii s± ¶lady zaschniêtej krwi !!!
Przesy³ka zawsze na czas, karma kiciom skakowa³a. Ceny ok. Wszystko by³oby ok, gdyby nie to przybrudzenie.
Dodam, ¿e sytuacja zdarzy³a siê jeszcze przed ujawnieniem afery z krakvetem.
Ja przychylam siê do tego, ¿e co¶ przynajmniej przychowywanie w tej firmie chyba nie przebiega tak jak powinno.

Jestem z Krakowa, kupuje w KrakVecie...Napisa³am do mojej kole¿anki,która tam pracuje czy to prawda,¿e tam taki syf w magazynie i czekam na odp... Ale w±tpie bo wiem,¿e bierze stat±d karme dla swojego psa. Ale moje paczki czêsto by³y zakurzone...Sama ju¿ nie wiem...

Ja w obecnej chwili zamawiam tylko w zooplusie, zadowolona jestem choæ mogli by postaraæ siê o lepsz± ofertê kosmetyki witaminy tego najbardziej mi tam brakuje.

To s± moje pocz±tki i robiê zamówienia w zooplusie , jak do tej pory wszystko jest ok . Ale córka zamówi³a ¿wirek i niestety musia³y¶my go wybieraæ z kartonu , bo opakowanie by³o rozerwane . Po skontaktowaniu siê z nimi zwrócili czê¶æ kwoty .

!!!nie polecam!!!

Dosta³am karmê której data wa¿no¶ci koñczy³a siê za 2 tygodnie...7kg worek. W ramach rekompensaty otrzyma³am 5% rabatu na nastêpne zamówienie...i zaczynaj± siê schody.
Pomimo rabatu z programu lojalno¶ciowego (który zale¿y od kwoty zamówieñ w sklepie) jaki mi przys³uguje (1%) dodatkowo mia³am otrzymaæ 5%...no to oczywi¶cie zamienili 1% na 5% (pomimo, ¿e te 5% powinno siê liczyæ po odjêciu nale¿nego mi 1%) i ma³o tego....cena karmy w sklepie nastêpnego dnia wzros³a a moja kwota zamówienia zosta³a zmieniona, bo nagle wzros³a pomimo i¿ zakupi³am j± po innej kwocie.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja znów mam z³e do¶wiadczenia z krakvetem. Zamówi³am karmê na 2 tyg przed koñcem zapasu. Gdy zamawia³am wszystko niby by³o na stanie, a po zamówieniu dzwonili, ¿e nie maj± i ¿e ju¿ prawie wys³ali. koñcem koñców paczka ponad tydzieñ le¿a³a w magazynie, a ja musia³am jechaæ po jedzenie do du¿ego zoologicznego. Kontakt fatalny i konsultanci nies³owni. Paczkê wys³ali dopiero, gdy zrobi³am awanturê. Z zooplusem na razie wszystko ok. Zamówi³am tam kilka razy i jestem zadowolona. Wszystko szybko i sprawnie.

Ja polecam zooplusa- przesy³kê mam za nastêpny dzieñ- je¶li zamówiê wcze¶nie rano. Bezproblemowy kontakt z serwisem- zdarzy³o mi siê dwa razy Minusem jest ma³y wybór suplementów na których mi ostatnio zale¿y (do diety Barf) i brak ¿wirku który osobi¶cie chcia³abym przetestowaæ (Bazyl). No i jakby wprowadzili karmê PON to chyba ju¿ bym ich pokocha³a. Wys³ali mi ankietê dotycz±c± oceny sklepu- chêtnie im opisa³am swoje ¿yczenia Maj± te¿ program licz±cy punkty za które mo¿na dostaæ dodatkowe rzeczy- tym sposobem dosta³am 3 razy gratisy. I ceny- na prawdê przystêpne- chocia¿ w bitibie wychodzi taniej. Tylko w bitibie maj± chyba mniejszy asortyment- przynajmniej na to co ja potrzebujê.




© Stroje regionalne i ludowe, suknie ¶lubne, materia³ na firany Design by Colombia Hosting