ďťż
Baza wyszukanych fraz
Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

Witam!
Najprawdopodobniej jutro wybieram się do Kraśnika obejrzeć to Pajero II:

http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-2-8-td-C22219727.html

Na co zrócić szczególną uwagę przy kupnie? Może jesteście w stanie ze zdjęć wypatrzeć potencjalne problemy? (dodam że jest to wersja SuperSelect - przynajmniej według pozycji wypisanych na drążku spisanych przez panią z komisu (jest opcja 4LLc))

Wiem żeby obstukać ramę (szczególnie z tyłu), ze sprawami typu ogólna kondycja silnika, zawieszenia sobię poradzę ale niestety zupełnie nie wiem jak sprawdzić kondycję napędu.
Może znacie jakąś stację diagnostyczną w Kraśniku gdzie jest szansa na rzetelne przyjżenie się sprawie?

Każda pomoc na wagę złota

z góry dziękuje i pozdrawiam

adam

EDIT:
W Kraśniku jest ta firma: http://www.3p-4x4.pl/ oferują sprawdzenie auta w granicach 50PLN, coś wiecie o tym warsztacie?


wziąć Emila na oględziny i zapłacić tyle ile powie...
Jadąc od Puław miniesz Urzędów i wjeżdzając do Kraśnika po prawej stronie będziesz miał Carrefoura.Jakieś 500-1000 metrów dalej po lewej stronie przy samej ulicy mają warsztat samochodowy maniacy off roadu,będziesz widział przy ogrodzeniu samochody terenowe.Pojedź autem tam.Oni znaja się na rzeczy.A komis ten mieści się jakiś kilometr dalej po prawej stronie ulicy
Witam.Tak na odległość to ciężko coś doradzić . Po tablicach widać że auto dłuższy czas śmiga po polskich drogach. Gdybyś dotarł bezpośrednio do właściciela mógłbyś się dowiedzieć więcej o aucie. Chociaż to też kwestia uczciwości. Poza ramą korozja lubi atakować przednie kielichy i ranty tylnych nadkoli.
Co do napędów to standard. Nic nie ma prawa strzelac, trykać i hałasować. Blokady musza spinać. Nie sugeruj się mrygającymi kontrolkami blokad bo często są zjebane czujniki a blokada działa poprawnie. Ogólnie to co załączasz to najpierw mryga a jak się zepnie to kontrolka powinna świeciś na stałe. Czyli jak dopinasz przód to przednie kółka(zielone) najpierw mrygają, a później zapalają się na stałe. Tak samo z pomarańczowymi kontrolkami blokad(centralnej i tylnej).
Reasumując najlepiej pojechać w grząski teren i posprawdzać czy kręci przynajmniej trzema kołami
Fajnie jakby przed Twoimi oględzinami silnik nie był odpalany. Pajura 2.8 potrafi zaciągac powietrze do układu paliwowego przez nieszczelny zimering na osi pompy wtryskowej. Objaw nasila sie wraz ze spadkiem temperatury. Potrafi zapalić od strzała a potem dostaje czkawki i kopci na siwo.
Nie wiem czy to jasno opisałem bo se wypiłem troszki
Pozdrawiam


Dzieki za pomoc!
Byłem, potrzeby jechania do warsztatu nie było. Szczerze mówiąc nawet odpalać go nie było po co. Pierwsze zajrzenie za prawe tylne koło i od razu taki obrazek:



Rama pęknięta na całej długości tego "łuku" plus na środku spory ubytek. Kcuk wchodzi w ramę jak w masło młoteczka nawet nie użyłem bo się bałem efektów. Z drugiej strony rama mniej zardzewiała, ale i tak spod konserwacji wyłazi ruda. Młotkiem nie stukałem.
Blach stan średni/dobry. Małe ogniska korozji na ramkach drzwi + korozja widoczna pod poszerzeniami nadkoli.

Gdzie ja znajdę niezardzewiałe Pajero?
Ale dziura
Musisz szukać, może coś trafisz niezłego.
Nie zawracaj sobie głowy najtańszymi ofertami z alledrogo. Okazje nie istnieją.
Gdzie ja znajdę niezardzewiałe Pajero?[/quote]

Moja przygoda z zakupem Pajera trwała ponad pół roku.Obejrzałem z 20 sztuk.Na samo paliwo przeznaczone na dojazdy oglądawcze poszło pewnie z 1000zł nie licząc flaszek dla mechaników którzy ze mną jeździli.Aż tu na allegro pojawiło się dokładnie takie jak szukałem,tylko na drugim końcu Polski.Najlepsze jest to że żaden ze znanych mi monterów nie miał czasu poświęcić całego dnia na wyjazd oglądawczy a moje napalenie było ogromne więc postanowiłem pojechać tylko z własną babą.Po zobaczeniu auta,obczajeniu czy nie ba dziur w ramie pojechałem sobie po lesie i wyłożyłem gościowi kasę z miejsca.Mineło poł roku użytkowania,co niektórzy tutaj wiedzą jak ono jest katowane usterek nie stwierdzono.Tak że uzbrój się w cierpliwość a zapewne będzie ci to wynagrodzone
A zapomniałem.W okolicy Kazimierz Dolnego było ładne długie 2,8 do opchnięcia i wiem że w dobrym stanie ale muszę się dokładnie dowiedzieć czy już nie poszło
Cierpliwości mi nie zabraknie Wiem że na ładny egzemplarz trzeba poprostu swoje odczekać Kilka lat temu kupowałem Honde CR-X, prawie rok szukałem, zdrowy egzemplarz wypłynął gdzieś na Śląsku. Inny typ samochodu, ale tak samo większość zajechana i na dobrą maszynę trzeba poczekać..

Jakbyś mógł wywiedzieć się co z tym z Kazimierza będe wdzięczny.

pozdrawiam
w krasniku warsztat samochodowy auto-kopeć ul mieszkaI za urzedem stanu cywilnego. polecam.kupowałem z kolega opla frontierę. pokazał wszystko. zrezygnowaliśmy z kupna. mój telefon 512 175 141 grzecho.
Volvox. Napisz mi na Pw swój nr tel.albo odedzwij się do mnie. Jest w Puławach przyzwoita długa, srebrna pajura 2.8 z 96 roku za 15 koła ale to już tak bez targowania.



© Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany Design by Colombia Hosting