Baza wyszukanych fraz
Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

Witam. Mam problem z moim Os Maxem 46LA. Mianowicie silnik nie zapala. Gdy krêce ¶mig³em, to paliwo ucieka z ga¼nika co wydaje mi siê dziwne.

Nagra³em nawet filmik z widokiem przez kana³ wylotowy spalin.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LwNAwxRRfsc

Powiedzcie co o tym s±dzicie bo ja ju¿ nie daje rady.

Silnik wykazuje ochotê zapalenia jednak s± to tylko pojedyñcze prukniêcia.

Na t³oku jest wiele rys a kompresja jest s³aba.

Proszê o pomoc.


Witam
Nie wiem ile godzin ma wypracowane ten silnik i ile razy zaliczy³ kreta (by³ w piasku) ale je¿eli go rozbiera³e¶ a widzê ¿e tak to bardzo wa¿ne jest aby przy sk³adaniu nie obruciæ t³oka o 180 stopni. Cylinder i t³ok w trakcie pracy dopasowywuj± siê do siebie i teoretycznie oba elementy powinny byæ idealnie okr±g³e ale w praktyce tak nie jest i dlatego najpierw obruæ t³ok, oczywi¶cie je¿eli go rozbiera³e¶ i czy¶ci³e¶!!! Je¿eli go nigdy nie rozbiera³e¶ to JU¯ NIE MASZ SILNIKA tylko trochê AMELINIUM . Kup nowy t³ok i cylinder albo nowy silnik, i ciesz siê dalej z latania
No w³a¶nie, to ju¿ kupa z³omu.Zamówie t³ok i tulejkê i powinien odpalic. Bo teraz ma chêæ, tylko ma objawy braku kompresji, zapewne przez te rysy.
ostatecznie mo¿esz jeszcze dolaæ do paliwa odrobinê oleju rycynowego. To go uszczelni i dora¼nie powinno na jaki¶ czas wystarczyæ. Z palucha mo¿e ciê¿ko odpalaæ, sugerujê zastosowaæ rozrusznik. Oczywi¶ci nie obêdzie siê bez wymiany "bebechów", jego minuty s± ju¿ policzone



© Stroje regionalne i ludowe, suknie ¶lubne, materia³ na firany Design by Colombia Hosting