ďťż
Baza wyszukanych fraz
Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

Zgodnie z doręczonym właścicielom lokali SPRAWOZDANIEM FINANSOWYM za rok 2014 administrowanie Plazą 2 kosztowało właścicieli 150 000 zł (dokładnie 148 380 zł) . Oznacza to, że ta pozycja stanowi 1/3 wpływów z zaliczek na pokrycie kosztów (czynsz) tzn kwoty 441 055 zł.
Tymi wpływami dzoela się Pani Czernek i Pan Włodarczyk wypłaczjąc sobie wynagrodzenie. Dzielac to zatem na 2 osoby I przez 12 miesięcy otrzymujemy kwotę wynagrodzenia 6250 zł miesięcznie na osobę.
Co takiego robią Administratorzy,że za tą roleotrzymują każdy z nich wynagrodzenie 2 razy takie jak policjant, nauczyciel I 2,5 razy tyle co szeregowy pracownika administracji państwowej czy samorządowej ???

Pomijam fakt,że Pani Czernej jest martwą duszą w administracji Palzy 2 - nigdy sie tam nie pojawia. Pomijam takze fakt,że każda z tych osób pobiera drugi raz takie same wynagrodzenie "pełniąc tą role w w drugiej plazie ( Skądinąt wiadomo,ze Pani Czernek I Pan Włodarczyk są adminstratorami w Plazie 1.
Osoby te wykazują zerową aktywność. Ostatnio usunięto nawet ogłoszenia o dyżurach. Aktywność zarządu skończyła się z chwilą ustania sprawy sądowej. Zgłaczene od roku swielokrotnie prawy porysowanych wind, uszkodzonego dojazdu (drogi) do garaży nie powodują żadnej reakcji. Nic sie nie dzieje także w sprawie rozpadającej sie płyty garażowej przed Plazą 2.- jeżeli nie liczyć nieformalną wymiane korespondencji z Zarządem Multi Hekk-a.
Administracja Plazy 2 jest do natychmiastowego odwołania. Ze sposobu zachowania należy wnioskować, że uważają oni właścicieli za frajerów, którym można za nic nierobienie drenować kieszenie.

Koszty administracji Plazy 2 nie powinny przekraczać 50.000 zł rocznie i niepotrzebne są tam martwe dusze tylko osoby, która coś robią.
Wydaje się, że najwyższy czas z tym skończyć – to są przecież nasze pieniądze! Nie ma pieniędzy na bieżące remonty tylko z tego powodu, żę administratorzy pobierają kilkukrotnie za duże wynagrodzenie .

PS. Na bieżący rok koszty administracji są planowane na 120 156 zł co nie oznacza zmiany jakościowej.


1 - Aneta CZERNEK
2 - Administrowaniem budynku zajmuje się administracja, nie zarząd wspólnoty
3 - co roku ten sam tekst o zmianach, ale jakoś nie widać u was chętnych...
Witam wszystkich mieszkańców Plaza II.
Grzecznościowo zamieszczam informację przekazaną przez Pana Marcina Włodarczyka
(konto, którym się posługiwał wasz zarząd zostało najwyraźniej zablokowane - nie ma możliwości zalogowania...)

    W odpowiedzi na post Pana JRO czyli Pana Jerzego Roszkowskiego z dnia
    23 marca 2015r. informuję, że rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji o rzekomych
    moich dochodach i Pana Marcina Włodarczyka nie pozostaną dla Pana bez konsekwencji.
    Insynuowanie i podjudzanie opinii publicznej w celu zdyskredytowania mnie jako martwej
    duszy przeszły wszelkie granice tolerancji. Przestanie nas Pan obrażać i szantażować oraz
    opowiadać naszym współpracownikom jak to Pan nas „załatwi”. Pana działania podlegają
    pod § 216 K.K co jest czynem karalnym. Jak to fajnie na forum publicznym anonimowo
    kogoś dyskredytować.

    Wszyscy wiemy, uwielbia Pan intrygi i już raz wmanewrował Pan kilku członków
    Wspólnoty Plaza II w sprawę Sądową po czym jak zrobiło się poważnie i sprawa trafiła na
    wokandę to dziwnym zbiegiem okoliczności ulotnił się Pan jak przysłowiowa kamfora, pod
    niczym się nie chciał Pan podpisać. Ależ ma Pan dużo cywilnej odwagi, bał się Pan
    poniesienia kosztów Sądowych? Niektóre osoby, które brały udział w Pana spisku przyszły
    do nas po pomoc i prosiły o wycofanie sprawy.

    Ciekawe tylko czy Pana fanaberie w dalszym ciągu będą rozpatrywane przez palce. Jeżeli
    ma Pan dobre liczydło to proszę policzyć sobie koszt sprawy sądowej oraz przesyłek
    listownych doręczanych kilkakrotnie wszystkim mieszkańcom bloku. Koszty sprawy
    Sądowej są na poziomie ok 30.000 zł. Czy robienie sobie żartów z wymiaru sprawiedliwości
    aż tak Pana śmieszy???? .

    Proszę sobie policzyć koszty administracji Panie Roszkowski na które składają się :
    - księgowość, wynajem lokalu, ZUS, podatki, licencja programu, benzyna, koszty połączeń
    telefonicznych, art. biurowe, ubezpieczenie, media.

    Dodam, że za dyspozycyjność 24h/doba przez 7 dni w tygodniu wynagrodzenie niższe od
    najniższej krajowej (jest to do wykazania) nie jest wygórowane, skąd kwota 6.500zł urodziła
    się w Pana głowie to już tylko Pan może wiedzieć.

    Zarzuca Pan brak wywieszonych informacji na temat dyżurów więc wyjaśnię że od około
    roku na tablicach informacyjnych pojawiła się pomarańczowa kartka z numerami telefonów.
    W jej górnym lewym rogu napisane są godziny dyżurów więc po raz kolejny nietrafiony
    argument panie Roszkowski.

    Proponuję zapoznać się z planem gospodarczym na 2015r. i tym razem przeanalizować go,
    ale ze zrozumieniem. Wtedy powinno Pana olśnić, że koszty zarządzania na 2015r. są
    o 28.000 zł niższe niż w roku 2014 i o ok 50.000 zł niższe niż w 2013 r. Polecam ponowne
    zapoznanie się z lekturą.

    Przypominam że na zebraniu właścicieli nieruchomości w 2013 r. przedstawiony przez nas
    plan działania dotyczący obniżenia kosztów Administrowania Wspólnotą spotkał się
    z aprobatą i nikt ze zgromadzonych nie negował tego, powiem więcej - lokatorzy uznali go
    jako satysfakcjonujący.

    Aneta Czernek
    Marcin Włodarczyk

Odpowiedż na prowokację

Postawienie problemu kosztów wspólnoty, a w szczególności KOSZTÓW ADMINISTROWANIA w tym "WYNAGRODZEŃ ADMINISTRATORÓW" powoduje niekontrolowany atak furii adwersarzy. Dowodzi to niezbicie, że pytanie jest zasadne i właściwie postawione.

Nie otrzymuje ono jednak właściwej odpowiedzi. Adwersarze piszą o wszystkim tylko nie o swoich wynagrodzeniach. Ukrywają tą pozycję w ogólnych kosztach administrowania. Oczywiście nie ma obowiązku odpowiadania na ten temat na forum, jednakże istnieje taki obowiązek, jeżeli takie pytanie jest zadane pisemnie (np listem poleconym) przez członka wspólnoty.
Struktura kosztów ADMINISTROWANIA jest bowiem jednym z argumentów na "za" lub "przeciw" w ocenie jakości gospodarowania funduszami wspólnoty, które się wywodzą wyłącznie z wpłat zaliczek jej członków. Koszty te dają odpowiedź na pytanie czy teś środki są marnowane lub nieefektywnie wydawane (niegospodarność) czy też nie. Uchylanie się od podania struktury kosztów niezależnie od braku podstawy prawnej takiego działania świadczy o tym, że ci którzy wydają pieniądze mogą chcieć coś ukryć.

Potwierdzeniem tej niegospodarności tego może być widok zewnętrzny całej nieruchomości (Plazy2), gdzie widać brak właściwego gospodarza ( rozlatująca się płyta garażowa, zdewastowane kabiny wind, gigantyczna dziura w drodze dojazdowej do garaży). Tematy te wałkowane są od kilku lat i nie widać żadnego postępu, a tylko nie do pokonania porzeszkody.

Moim adwersarzom radzę więc przyłożenie sie do swoich obowiązków za wykonywanie, których biorą pieniądze, a nie odwracanie uwagi poprzez wywoływanie atmosfery histerii i nagonki.

Grupę inicjatywną jak wiadomo założył Pan Kobuszyński. Przedtem obrzucaliście go błotem na wszystkich forach i ogłoszeniach. Ale teraz Pan Kobuszyński pracuje w Policji - więc co strach was obleciał i szukacie nowego kozła ofiarnego, bo nie ma czym się wykazać poza pobieraniem wynagrodzenia??? Proszę też nie okłamywać czytelników forum o "gigantycznym poparciu" dla działań administratorów. Na ostatnim zebraniu wspólnoty było tylko kilkanaście osób. Do zebranych uchwał trzeba zebrać podpisy (co najmniej 50%) – a z tym zwykle co roku klapa. Stanowi to też zwykle wytłumaczenie do nic nie robienia przez was w temacie.

PODSUMOWANIE

Sprawa sądowa dała wyłącznie pozytywny efekt. Ledwo się zaczęła zarząd obudził się i zlecił remont klatek schodowych, a wcześniej było to niemożliwe do wykonania. Zrezygnowano z części usług LARIXA usuwając duplikowanie zarządzania i kosztów w tym zakresie (na poziomie Zarządu i Larixa). Szkoda tylko ,że nie doprowadzono jej do końca usuwając definitywnie osoby, które się wcześniejnie sprawdziły. Weźcie się zatem do roboty, bo na razie nie macie się czym pochwalić poza robieniem kosztów.

PS.
JRO - to na pewno nie Jerzy Roszkowski proszę zajrzeć do profilu użytkownika (jeśli udostępni go administrator). Natomiast wszyscy, których o to zapytać mówią że Manoo to p. Włodarczyk. Po co więc ten kamuflaż ?


Trochę niesympatyczna ta polemika.
Jednak zgadzam się z JRO w jednym - zarząd NIGDY nie ujawnił konkretnie składników kosztów administrowania, w tym swojego wynagrodzenia javascript:emoticon('')
Ujawnienie i określenie wynagrodzenia administratorów przez wspólnotę mieszkaniową (WM- Plaza 2 ) nie jest żadnym problemem.
Należy na zebraniu rocznym zażądać ustalenia w drodze uchwały sposobu prowadzenia ewidencji (pozaksięgowej) kosztów zarządzania (administrowania) oraz ustalenia wynagrodzenia administratorów w kwocie "XXXX" podanej przez wnioskodawców uchwały.
Czynności te przekraczają zakres zwykłago zarządu i powinny być ustalone w drodze UCHWAŁY i nie należą do uprawnień zarządu wspólnoty (Patrz ustawa o własnosci lokali)
Dodatkowo Administratorzy muszą działać na podstawie Umowy Cywilno- Prawnej zawartej ze WM reprezentowaną przez zarząd. W tej umowie musi być również określone wynagrodzenie. W tej chwili nie jest już koniecznie posiadanie licencji na zarządzanie nieruchomością (patrz.UGN - Ustawa o gospodarce nieruchomościami Dz.U. 2014 poz. 518 ).

Konkluzja
Nieuregulowanie powyższych spraw (wynagrodzenia administratorów i sposobu ewidencji kosztów administrowania) przez WM- Plaza2 w trybie podanym powyżej umożliwia niekontrolowane wyprowadzanie środków finansowych wspólnoty do kieszeni określonych osób poprzez ukrycie ich w zbiorczej pozycji "koszty administrowania".
-----------------------------------------------------------------------------
W tym kontekście w niekorzystnym świetle przedstawia się tandem Włodarczyk-Czernek. Sprawują oni funkcje publiczne (administratorów) i obracają publicznymi (nie swoimi) pieniędzmi. Wszelka działalność w tym zakresie powinna być transparentna, po to aby nie narażać się na oskarżenia o nadużycia. Natomiast osoby te zachowują się jak kiepscy kombinatorzy i/lub osoby niedouczone, usiłując w sposób nieudolny ukryć swoje wynagrodzenie z tytułu wykonywanych funkcji publicznych. JRO
Ps.
Do przedmiotowych kwot może dojść też każdy dociekliwy właściciel inną drogą, indywidulanie na drodze sądowej poprzez złożenie wniosku sądowego o "Obniżenie kwoty zaliczek miesięcznych płaconych przez właściciela", których zawyżenie wynika z zawyżonej łącznej kwoty kosztów administrowania. Wtedy sąd zażąda (na wnosek wnioskodawcy) przedstawienie struktury kosztów tej pozycji po to aby ustalić właściwą kwotę zaliczki. Wartość przedmiotu sporu dla pojedynczego wnioskodawcy jest nieduża (a zatem i wpis sądowy niewielki).
Jako Pan Włodarczyk to brak mi siusiaka drogi JRO

Jako Pan Włodarczyk to brak mi siusiaka drogi JRO

To by się nawet zgadzało Panie Włodarczyk




© Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany Design by Colombia Hosting