Stroje regionalne i ludowe, suknie Ĺlubne, materiaĹ na firany
Witam, szukam samochodu (w sumie rodzice szukają), do 8tyś , z silnikiem benzynowym o małej pojemności (ważne żeby mało palił), lub silnikiem diesla. Ważne aby był z roczników powyżej 1997, oraz aby tylna klapa bagażnika była otwierana wraz z szybą (typu honda civic VI np http://moto.gratka.pl/tresc/honda-civic-vi-bezwypadkowa-1-4-benzyna-18656621.html#4555ee25f9adb621,1). Klima to podstawa, tak samo jak elektrycznie otwierane szyby, oraz tempomat.
Jak mały to najlepiej benzyna. Może Yaris? Polo?
Skoda Fabia lub Yaris. Pierwszy nie rdzewieje i ma solidne silniki 8V. Yaris za to ma niezniszczalne silniki ale problemy z korozją. Ewentualnie Fiat Stilo 1,4.
Skoda nie rdzewieje??? Niestety żre ją aż słychać. Trzeba naprawdę dobrze szukać aby trafić egzemplarz w którym nie lecą końcówki błotników przednich, nie są zardzewiałe progi czy tylna klapa. FIAT? Fatala Imitacja Auta Turystycznego niestety też ma duże problemy z korozją progów i nadkoli tył.
@Adblock z tymi Fiatami akurat bym się kłócił. Tak się składa że dwa ich różne było po ok. 5-6 lat użytkowane i nie narzekałem. Jak sam czegoś nie załatwiłem to rdza nie leciała. Z drugiej strony jak coś się posypało to koszty napraw były śmiesznie niskie
Faktycznie Fiata można dostać w dobrej cenie w dobrym roczniku. To nie te zgnitki co dyliżanse z lat 90. Taka opinia się wyrobiła i ludzie często mają fobię na punkcie wszystkiego na F. Takie nowsze Bravo/Brava z rocznika powyżej 2000 można kupić za niecałe 10 tysięcy a to na prawdę przyjemne samochody na kilka lat użytkowania bez wkładu. I zgadzam się że utrzymanie kosztuje niewiele. Szczęki/ klocki do takiego wozu kosztują 1/3 ceny części do niemieckiego wieśwagena.
Skoda nie rdzewieje??? Niestety żre ją aż słychać. Trzeba naprawdę dobrze szukać aby trafić egzemplarz w którym nie lecą końcówki błotników przednich, nie są zardzewiałe progi czy tylna klapa. FIAT? Fatala Imitacja Auta Turystycznego niestety też ma duże problemy z korozją progów i nadkoli tył.
To już nie czasy Punto I i II czy Tipo/Bravo/Brava gdzie faktycznie korozja wchodziła nawet w elementy ocynkowane. Stilo też jeszcze ma czasami problemy ale po lifcie poprawili zabezpieczenie korozyjne.
A tak reasumują...małe bez korozji maks 15 lat to tylko A2 z aluminium