Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany
W ¶rodowe popo³udnie zape³ni³o siê nasze lotnisko pilotami. Siedleccy modelarze maja siê dobrze. I ja jestem po d³uuuuugiej przerwie. Znowu nadajê… Troszkê siê dzia³o…
Cdn...
Obok naszego lotniska swych si³ próbowali motolotniarze. Z pocz±tku trudno by³o im wystartowaæ ale w koñcu uda³o siê…
Przyszed³ Kris, podpowiedzia³ co trzeba… potrzyma³ za skrzyde³ko i wystartowali…
I to na tyle. Wkrótce filmiki z dzisiejszych lotów w dziale FILMY.
Bogu¶ wraca na ³±kê i odrazu piêkne relacje ciekawe gdzie siê podziewa³ do tej pory !!! ???
Start na motoparalotni jest jak wiadomo jednym z najtrudniejszych elementów. Od czego zale¿y powodzenie? Czynników jest wiele, miêdzy innymi turbulencja na starcie. Ostatnie badania naukowe przeprowadzone przez GGC, pozwoli³y sformu³owaæ now±, rewolucyjn± teoriê. W wyniku ca³odziennych eksperymentów okaza³o siê, ¿e strumieñ fotonów absorbowanych przez obiektyw aparatu w istotny sposób zaburza strumieñ powietrza na starcie. W wyniku tego zjawiska powstaje du¿a turbulencja, która czêsto wrêcz uniemo¿liwia start. Dokumentacja znajduje siê powy¿ej, w po¶cie Pana Bogus³awa
A tak ca³kiem powa¿nie to startowali¶my z "nieco" bocznym wiatrem (licznie zaparkowane samochody uniemo¿liwia³y start pod wiatr). Gin BONGO, skrzyd³o na którym latali¶my jest jak kapry¶na W³oszka - nie lubi bocznych podmuchów