Key z moda @tgw usuniety problemy z serwerem byly
dnia Czw 15:31, 17 Sty 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
A oto moja propozycja SATCOM satelite view. Wydaje mi sie ¿e to ciekawa propozycja.
Za du¿o my¶lisz kejsik . Kolejny niepotrzebny 'shit' którego bêdzie siê u¿ywa³o raz na 100 lat.
Kolejna propozycja moda pomagaj±cego w czasie gry dla mnie 10/10 ale jeszcze nie wiem jak to mogloby dzialac na serwerze.
Prosze o rozpatrzenie tejpropozycji jesli byla by i u nas mozliwosc wlaczenia takiej opcji.
A to do¶æ nie udolne tlumaczenie jak to dziala bo przeztranslator nie mam czasu zeby tlumaczyc recznie.
Opis: Arma rozszerzenie, które na¶laduje w grze ruchomej mapie jako zewnêtrzny aplication których mo¿na ustaliæ, w drugim monitorze lub nawet przez sieæ na drugim komputerze.
Cechy / Zastosowanie:
Mapa przesuwa siê wraz z graczem utrzymuje go centralnie (mo¿e dodaæ opcjê, aby po prostu utrzymaæ gracza na ekranie) Gracz ikona wskazuje kierunek Mapa mo¿e byæ dowolnie przenoszone podczas ASM ma fokus (obecnie klucze, mo¿e mysz napêdzane), przestawienie siê, jak tylko otrzyma now± aktualizacjê pozycji. ASM u¿ywa gniazd do IPC, umo¿liwiaj±c bezproblemowe korzystanie z Internetu w komputerze sieciowym 2-ta (je¶li nie masz dual monitora). ASM wykonywalny jest serwer i ASM dll jest klient. Tryb pe³noekranowy, sama aplikacja jest nadal 2D ale usuniêcie paska aplikacji bardzo pomaga w zanurzeniu.
Instalacja: Jak zawsze polecam modfolders u¿ytku oddzieliæ w³asne tre¶ci z oficjalnej tre¶ci gry, aby unikn±æ problemów. Na ró¿ne sposoby, aby skonfigurowaæ i u¿ywaæ ich modfolders prosimy odwiedziæ nasz± stronê FAQ.
Je¶li u¿ywasz wersji para mo¿e znale¼æ instalacji mod parowych i FAQ aktywacyjny tutaj.
Po instalacji podstawowej: - Uruchom "@ ASM \ SideMap \ ArmaSideMap.exe" (folder SideMap rzeczywi¶cie mo¿e byæ kopiowany wszêdzie -. Utworzyæ skrót do exe na ³atwy dostêp) - Niech windows firewall rozpoznaæ go po raz pierwszy i otwórz wyj±tku (nawet je¶li dzia³a lokalna obecnie ca³a komunikacja jest TCP / IP) - Uruchomienie ARiMR, upewnij @ ASM jest prawid³owo za³adowany na ekranie pocz±tkowym - Za³aduj powy¿sz± misjê
Wkrótce otrzymasz mapê za³adowanego ArmaSideMap, reagowaæ na ruch gracza. Mo¿na przenie¶æ okno do drugiego wy¶wietlacza i zmaksymalizowaæ go tam i mieæ go u boku ARiMR. I tymczasowo wy³±czone tryb pe³noekranowy, gdy¿ jest obecnie zwi±zany z moim pulpicie wymiarach.
Ekrany u¿ytkowania wspólnotowych:
Screens by pillpopper123
Ekran przez tankbuster
Aby to zrobiæ: Wsparcie dla kolejnych ikon (grupa gracza jednostki, kolorami boczne / frakcja jednostek, pojazdów, itp.) Dodaj wsparcie dla znaczników (cele, AOS, itp.) Rysunek sposób radzenia sobie z poziomach zoomu i skali mapy (obecnie 1 piksel = 0,5 m) Optymalizacje Mapa za³adunku i zu¿ycie pamiêci (mapa test wykorzystuje siê ~ 70MB RAM w 2x2km "pustyni" - no paging zaimplementowane) Opracowaæ jak±¶ Uzgadnianie strategii pomiêdzy systemem skryptu ASM instancji i serwera na którym dzia³a misjê (ograniczyæ wy¶wietlane informacje) Secondary: Mimic jednostkê ARiMR GPS (zegarek i radio jednostki!) Na mapie. Secondary: Bior±c dodano realestate do wy¶wietlania informacji, wszystkie typu rzeczy stanu mo¿e migrowaæ do tego ekranu (zale¿y jeszcze wdro¿yæ GUI)
Znane problemy: Precyzyjny ruch Mapa jest ograniczona (1 piksel na ekranie, nie subpiksel obs³uguje ¿adnej wkrótce) Ikony mog± pozostawiæ ¶lad za (problem pojawia siê, je¶li tempo aktualizacji jest zbyt wysoki)
Uwagi: - Paging pliku wprowadzono, musia³em zaj±æ siê tym wcze¶niej z powodu obaw pamiêci (pustynia mapa nie jest problemem, ale wiêksze mapy bêdzie), to dynamicznie ³aduje / roz³adowuje mapowania p³ytek na ¿±danie Mo¿na zauwa¿yæ niewielkie guzki, gdy operacja ta ma miejsce (ze wzglêdu na p³ytki faktycznie s± zbyt du¿e, obecnie 1000x1000px), du¿o miejsca, aby zoptymalizowaæ i uczyniæ go bardziej p³ynne. Zu¿ycie pamiêci spad³a z ~ 7MB-24MB (z ostatnich ~ 70MB), w zale¿no¶ci od ilo¶ci p³yt za³adowane. Powiêksz jeszcze wdro¿one, ale na torze.
- Icon szlaki problem zosta³ równie¿ obchodzone. Ogólnie i markery bêd± znacznie prostsze w u¿yciu.
- Mo¿na tak¿e przesuwaæ mapê dowolnie za pomoc± klawiszy WASD (kiedy ASM ma fokus tylko), ale nie rób tego, je¶li masz Arma uruchomiony za i wysy³ania danych. S± one wy¶wietlane w ró¿nych w±tkach i blokady nie s± na miejscu. Powinno to stanowiæ problemu dla tych instalacji ASM w zdalnym komputerze. To bêdzie siê zaj±æ.
Dodam, ¿e obecny stan jest bardzo nietrwa³y, mimo moich starañ, i u¶wiadomiæ sobie, jak begginner jestem, w jaki sposób mogê znale¼æ tak wiele rzeczy "na kolana" i braku spójno¶ci, co prowadzi do ³atwego do z³amania aplikacji (tzn. usun±æ / przenie¶æ plik z bie¿±cej strukturze folderów i z³amaæ go). Jest to równie¿ jeden z powodów ¼ród³owy nie jest udostêpniany jeszcze, wiem, ¿e jest wiele do poprawy przed dowiedzieæ siê wiêcej, a ja jestem nieco przyt³oczony sama oddech wszystkich rzeczy nowych.
Radzê zaj±æ, nie zmieniaj±c "sidemap.sqf" bezmy¶lnie. Nieosi±galny IP w Arma HALT zanim zrezygnowa³ próbuje sama dotycz±ce niew³a¶ciwych portów. Upewnij siê, ¿e masz dok³adny adres IP komputera zdalnego przed modyfikacj±, ¿e. Zostaw POR "5555", jak to jest (w ustalony. Exe bêdzie konfigurowalny w przysz³o¶ci). Proszê uwa¿ajcie.
Je¶li chodzi o wydajno¶æ, mam ograniczone klatek na sekundê przy 33. Obci±¿enie procesora oscilates od 3 do 10% na moim Q6600 magazynie @. Teraz jest to zauwa¿alne tylko gdy kierunek gracza jest zaniepokojony, to po³o¿enie i ruch map s± mniej zale¿ne ze wzglêdu na jego ca³kowit± ograniczenia pikseli.
Jestem pewien, ¿e brakuje du¿o wiêcej, ale naprawdê muszê trochê odpocz±æ. Miejmy nadziejê, ¿e nastêpna wersja bêdzie bardziej solidna, zarówno wniosku i wszystkie powi±zane informacje.
do tego jest potrzebny beta patch i na dodatek nie ma sygnatury i keya trzeba by sprobowac stworzyc a tak ogolnie fajna sprawa pozdr
dnia Czw 15:31, 17 Sty 2013, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
hej nowy mod do Jsrs -a wyszedl zobaczcie i sciagnijcie link http://www.armaholic.com/page.php?id=11549 Key wrzucony tylko trzeba resa zrobic przy odpalaniu nowej misji pozdr[/u
dnia Czw 15:32, 17 Sty 2013, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy