Baza wyszukanych fraz
Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany

Witam jeszcze raz wszystkich!
Trafi³em na to forum w poszukiwaniu rady w co i ile w³o¿yæ pieniêdzy. DO kupna modelu sk³oni³ mnie zachwyt driftingiem. Moi znajomi startuj± w zawodach ogólnopolskich, a ¿e ja nie posiadam takiego bud¿etu, chcia³bym pobawiæ siê w mini drifting. Troszkê ju¿ poczyta³em na forum ro¿nych tematów, ale sucha teoria nic nie daje. Chcia³bym, ¿eby¶cie mi poradzili co kupiæ.
Doszed³em do sklepu w £odzi- chcia³bym tam kupiæ model bo mam blisko i my¶lê, ¿e w razie problemów zawsze ³atwiej siê dogadaæ.
W tym sklepie znalaz³em taki model:
YOKOMO DRIFT CAR APEX FD3S - kit
Czy jest on odpowiedni jak na pierwszy raz? Mo¿e wybraæ co¶ mniejszego, tañszego? Mieszkam poza miastem i jest u mnie du¿o miejsca do takich jazd. Pytanie odno¶nie tego modelu to czy du¿o musia³bym w niego w³o¿yæ ¿ebym móg³ siê cieszyæ d³ugimi po¶lizgami? Domy¶lam siê, ¿e nie ³atwo taki model utrzymaæ w po¶lizgu, ale jestem naprawdê zmotywowany.
Mo¿e macie jakie¶ lepsze propozycje? Mo¿e co¶ tañszego? Jestem otwarty na wszystkie propozycje. Z góry dziêkujê za pomoc.


Model poda³e¶ bardzo dobry, je¿eli chcia³by¶ co¶ tañszego a¿eby d³ugo bokiem jecha³ to bym ci poleci³ http://www.model-fan.com.pl/index.php?p5229,strada-dc-evo-s-brushless-1-10-rtr-2-4ghz-z-oponami-do-driftu mo¿e nie jest tak dobry jak Yokomo ale nie narzekaj± na niego
ewentualnie http://www.model-fan.com.pl/index.php?p5221,sprint-2-sport-chevrolet-camaro-z-twardymi-oponami-do-driftu model z wy¿szej pó³ki no i seryny bêdzie mia³ te¿ trochê lepsze osi±gi od Yokomo no i do niego czê¶ci przewa¿nie tylko zagranic±
a tym pierwszym modelu nie potrzeba ¿adnych modyfikacji ju¿? Wiem, ¿e w realnym drifcie bez szpery siê nie obêdzie, k±ty na przodzie poprawiaj± prowadzenie. Czy to w modelach te¿ ma takie du¿e znaczenie? I czy do takich modeli jakie zosta³y tu przedstawione wymagane s± zakupy jaki¶ dodatkowych czê¶ci itp?
I czy te 150z³ ró¿nicy, a ró¿nica w jako¶ci s± jakie¶ znaczne? Chodzi mi o to co siê bardziej op³aca.
To zale¿y co kto lubi ja kiedy¶ drliftowa³em ze szper± z ty³u niektórzy driftuj± z przodu i z ty³u ze szper± podobno ³atwiej ale nie wiem nie testowa³em. K±ty kó³ to minimalne mia³em, ale teraz mam bez szpery zak³adam stare ko³a (homemade) do driftu i bez szpery i odpowiednich k±tów kó³ latam nie wiele gorzej. Odpowiednie ustawienie modelu te¿ wiele robi ale to ju¿ zale¿nie od umiejêtno¶ci.
Te modele które poda³em s± RTR tylko baterie/aku do apki i jazda
A miêdzy którymi modelami jest ró¿nica 150z³.


Ró¿nica 150 z³ jest miedzy
YOKOMO DRIFT CAR APEX FD3S- tym, sory ale nie mogê jeszcze linków wrzucaæ.
a:
Strada DC Evo S Brushless- tym. link do niego jest wy¿ej.

My¶lê, ¿e oba te modele s± bardzo dobre jak dla mnie i R2R. Wa¿ne jest ¿eby obs³uga by³a prosta. A mo¿e na pierwszy raz co¶ tañszego?

A mo¿e jednak spalinówkê jak±¶ kupiæ? Bo niby elektryczny na pocz±tek lepszy z tego co przeczyta³em na forum, ale mo¿e spalinówki lepsze?
Ró¿ne s± opinie co na pocz±tek ale ja preferuje elektryki, poprostu s± tañsze w eksploatacji, prostsze no i na elektryku nie trzeba nic ustawiaæ wiêc mo¿na narazie siê bawiæ u ustawienia modelu bo przy spalinie jest sporo wiêcej zabawy ustawiania silnika itp.

Ja bym bra³ Strada DC Evo S Brushless tañsze czê¶ci wiêksza dostêpno¶æ, ja mia³em model Yokomo B-Max4 przez oko³o tydzieñ siê po³ama³ wahacz to musia³em z zagranicy sprowadzaæ bo w PL nie by³o wo gule czêsci to tych modeli i nadal tak jest.
No i w stradzie masz ju¿ lepsz± elektronikê.
Dobra, dzieki wiec skusze sie na ta strade. Mam nadzieje, ¿e bêdê zadowolony jak kupiê to siê pochwalê jak kto¶ ma jeszcze jakie¶ uwagi do bardzo prosze



© Stroje regionalne i ludowe, suknie ¶lubne, materia³ na firany Design by Colombia Hosting