Rajdowe załogi będą miały do pokonania 4 próby, takie jak: Galeria Podlaska, Politechnika (od ul. Świerkowej), PZM (za Statoil), Fasty (teren rynku rolno-spożywczego) przejeżdżanych w dwóch pętlach z ostatnią próbą Galeria Podlaska 3. Łącznie 9 prób sprawnościowych o nawierzchni asfaltowej (70%) oraz z kostki brukowej (30%). ...
Witam. Poszukuję chętnego pilota, który pomorze nowicjuszowi na Rajdzie Niepodległości
Oodezwij się do Jokera na naszym forum, może pomoże.
Witam Może ktoś chętny na prawy do mnie na Niepodległości ? Kontakt 602444972 Kondzio Escort RS 2000 4x4
Na szybko kilka słów.
Okiem kibica fajne zawody, dużo załóg, dużo BMW co za tym idzie dużo boków, jeden gość nawet drzewo trafił na politechnice ogólnie działo się trochę
Trasa wg. mnie troszkę słabsza niż ostatnio. Politechnika fajna, fasty chyba też w miarę, galeria jak to plac pod sklepem, wokół pachołów ale spoko. Najsłabiej wypadł chyba PZMot, dało się szybciej ustawić. Zaleciało odcinkami z 2005 roku
Co do jazdy, to gratulacje dla Toczka za wyjęcie generalki. Mówiłem to mu już na mecie, ale powtórzę tutaj, tempo kozackie, jechane czysto szybko i płynnie, gdzie trzeba bokiem gdzie trzeba na oponie, fajnie powiedziałbym że gratulacje dla Wieśka, ale drugie miejsce to nie w jego stylu fajną jazdę reprezentowały dziewczyny z Vectry, całkiem nieźle jak na takie auto
Wszystkich niestety nie widziałem, ale troszkę się udało. Pozdrawiam wszystkich startujących i sędziujących
Rajdy wporzO!
Moim zdaniem trasy całkiem ciekawe. Różnorodne i każdy miał coś dla siebie. Ciasne fragmenty stricte techniczne i dłuższe szybsze odcinki Niestety mój pug pokazał, że nie nadaje się do KJSów kończąc rajd na schodach wydziału informatycznego :/ Bardziej żałuję, że nie mogłem ukończyć rajdu, niż tego, że mam skasowany samochód
_dookie dzięki za miłe słowa, to nasze pierwsze zawody po nieco luźniejszym Rajdzie Teraz Kobiety (wrzesień 2013). gdyby ktoś szukał pilota - dajcie znać Dziewczyny z Vectry
Okiem kibica fajne zawody, dużo załóg, dużo BMW co za tym idzie dużo boków... Trasa wg. mnie troszkę słabsza niż ostatnio. Politechnika fajna, fasty chyba też w miarę, galeria jak to plac pod sklepem, wokół pachołów ale spoko. Najsłabiej wypadł chyba PZMot, dało się szybciej ustawić. Zaleciało odcinkami z 2005 roku
Akurat wg. mnie PZMot był bardzo interesujący. dość irytujący był ten kawałek dziur, ale resztę jechało się ciekawie, trzeba było się nakombinować z linią jazdy by ominąć syf na trasie. Do tego ten zakręt po zjeździe dostarczał wrażeń dla kierowcy, szczególnie w RWD. Zaś fasty były zdecydowanie najgorsze - koszmarne oznaczenie trasy. Pachołków i taśmy zabrakło chyba? W końcu patrząc na to, ile załóg musiało brać taryfę, chyba ciężko uznać, ze wszystko było OK. Schemat też mógłby być lepszy. A wystarczyłoby kilka pachołków/trochę taśmy więcej by rzeczywiście było widać, gdzie jechać a nie kombinować, czy ta szykana to przed oponą, czy za. Próba krótka, wolna i irytująca, zero funu - pierwszy przejazd taryfa, drugi wolna jazda, żeby niczego nie pomieszać. Galeria Podlaska nawet przyjemna - lepiej bym tego nie wymyślił ustawić. Kusiło ściąć ostatni zakręt, ale rozsądek przeważył Ogólnie fajnie się to jechało - trzeba było pilnować linii jazdy i nie szarżować za mocno. Politechnika - tak bez szału, ale i nie mam na co narzekać, nawet przyjemna próba - taki fragmencik tegorocznego Podlaskiego prawie - co wcale nie jest wadą. Mogłaby być jednak trochę dłuższa.
Choć wszystkie odcinki faworyzowały raczej auta małe i lekkie, to i tak było fajnie jechać (przynajmniej na tych odcinkach, gdzie nie zatrzymałem się za wcześnie/za późno/zgubiłem trasę )
Moje odczucia ogólnie:
na plus: +PZMot (powody u góry) +Galeria (j.w) +relatywnie krótkie oczekiwanie przed startami do kolejnych odcinków +PKC dobrze poustawiane, trochę się bałem, ze coś pomieszam przy tej ilości, ale okazało się, że w ogóle nie było z tym problemów +frekwencja +Dojechałem bez awarii i nie byłem ostatni, ani w klasie, ani w generalce
Na minus: -Fasty (powody wyżej) -niektórzy kibice stali w trochę niebezpiecznych miejscach. np. przed nawrotem na PZM - gdyby ktoś przesadził z kontrą wychodząc z poprzedzającego, dość szybkiego zakrętu, albo wyszedł za szeroko, to byliby idealnie na linii jazdy. Na wylocie z szykany na Politechnice to też nie najlepsze miejsce do kibicowania. -zawieszenie mojego auta - może i prześwit wystarcza na najgorsze nawet dziury, ale na zakrętach podpieram się lusterkami. Baloniaste 195/65 opony i kierownica wielkości koła sterowego w Titanicu też nie pomagały na ciasnych próbach. Z resztą prawie 4,5m limuzyna nigdy przesadnie zwinna i tak nie będzie -postawa policji, która czaiła się na prawie każdej dojazdówce. Myślę, ze w ten długi weekend było parę miejsc w Białymstoku i okolicach gdzie dużo bardziej przydałaby się kontrola prędkości niż na prawie kompletnie pustych ulicach.
Ale i tak było fajnie, a teraz trzeba będzie niestety zimówki już zakładać
Gratuluję zwycięzcom!
Szkoda tylko tych, którzy nie dojechali, 9 załóg to dość sporo
Kilka fotek z rajdu: http://rajdy.hoga.pl/galeria/galeria.asp?gid=3442 nietety moglem byc tylko na pierwszej petli wiec nie mam zbyt duzo fotek.
Witam, to nie "jeden gościu trafił drzewo", tylko drzewo wtargnęło na drogę i nie udało się go ominąć, są świadkowie . Mam nadzieję, że nie pokiereszowałem go za bardzo. Rajd super. Pozdrawiam koleżanki i kolegów. https://plus.google.com/photos/106893621745722277183/albums/5945079835100094289/5945079974760660738?banner=pwa&pid=5945079974760660738&oid=106893621745722277183
Zapraszam do obejrzenia mojej obszernej galerii z rajdu : https://plus.google.com/photos/101739038562105926953/albums/5945737690293908513
Przesyłam amatorskie zdjęcia z rajdu i rozdania pucharów, tak jak obiecałem. Zdjęcia są nie obrabiane (oprócz dwóch pierwszych) dlatego, że nie umiem i nie mam na to czasu i nie chciałem dłużej przedłużać ich publikacji. Przy okazji będę wdzięczny za polubienie fanpage'a mojej firmy. Nie, nie zajmujemy się profesjonalną fotografią . Zdjęcia zostały zrobione dla przyjemności.