Stroje regionalne i ludowe, suknie Ĺlubne, materiaĹ na firany
Cześć,
Pani w Redpolu twierdzi, że zawiązała się wspólnota w/w budynków. Podobno było jakieś spotkanie i został wybrany zarząd.
Do mojej skrzynki listowej trafiła uchwała w sprawie "ustalenia wysokości opłat na pokrycie kosztów zarządu"
Czy została sporządzona notatka z tego spotkania ? Czy zostaliście poinformowani ? Ja nie. Jaki cel przyświeca tej uchwale ?
No w październiku było spotkanie. Informacja o nim była dodana do informacji o wysokości czynszu i na klatce było to wywieszone. U mnie też był przedstawiciel wspólnoty w domu żebym wszystko podpisał, bo nie byłem na spotkaniu.
A mnie nikt nie byl... informacja o zebraniu fakt - byla. Ale nie kazdemu akurat mogl termin i godzina pasowac - to raz - a dwa - jest forum - mozna zrobic watek wspolnotowy i wrzucac to wszelkie uchwaly, propozycje itp itd. Ale checi trzeba. Ja generalnie nawet nie mam pojecia kto tym zarzadem jest... ani co pouchwalal a nieobecnosc na zebraniu - tak wedle ustawy o wspolnotach - nie zwalnia potencjalnego zarzadu z informowania czlonkow wspolnoty o tym, co robi i robic zamierza. Mozna bylo rownie dobrze kopie sprawozdania z zebrania dolaczyc do kazdego rozliczenia... i tak taaak - czekam na gromy - ze sie nie interesuje, ze kazdy wie a ja nie itp. Z Noworocznymi zyczeniami dla wszystkich - smialo, czekam na feedbakcki .
A czy wiecie jaki cel przyświeca tej uchwale ? Czy dostępny jest protokół z zebrania ?
W każdym bloku jest przedstawiciel wspólnoty, jak pisałem u mnie był. Jeżeli chodzi o kontakt do zarządu to pewnie w Redpolu będzie najłatwiej się dowiedzieć. Adam celem uchwały powołującej wspólnotę i jej zarząd jest powołanie wspólnoty i zarządu, tak w skrócie.
uchwała w sprawie "ustalenia wysokości opłat na pokrycie kosztów zarządu"
Jaki jest cel tej uchwały ?
Generalnie pod tym zapisem - odnoszac sie do ustawy i przepisow - kryje sie wszystko zwiazane z biezaca dzialanoscia zarzadu czyli np wynajecie sal na potencjalne meetingi - chyba ze pojdzie sie w slady sasiedniej, juz istniejacej wspolnoty i beda pod chmurka lub w garazu , zakup segregatorow, dlugopisow i tego typu gadzetow. Nie wiem czy tu bylo to rozdzielone czy nie ale istnieje tez cos takiego jak "wynagrodzenie zarzadu" - teoretycznie to odrebne zagadnienie ale kto wie.... byc moze podciagnieta to pod zgeneralizowane koszty zarzadu. Wracajac jednak do poczatku - jak zarzad zechce sie spotykac co piatek przy kawie w wasko Hotelu by omowic biezace sprawy osiedla to wlasnie to sa koszty... Wiec tyle z teori bo co konkretnie tu autorzy mieli na mysli to niestety nie wiem bo wiem tyle co Ty.
Witam,
Jako Członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej REDA PARK III wyjaśniam:
1/ zebranie Wspólnoty Zebrania Wspólnoty Mieszkaniowej będą odbywały się zwyczajowo raz w roku i są powoływane na wniosek Zarządu Wspólnoty. O każdym takim Zebraniu Administrator ma obowiązek powiadomić z odpowiednim wyprzedzeniem i tak to miało miejsce poprzednio. I tak też będzie następnym razem. Zazwyczaj takie zebrania odbywają się w pierwszym kwartale roku więc można się spodziewać niedługo informacji o zebraniu. Ponieważ nasza Wspólnota jest najliczniejsza - 7 budynków, 185 lokali mieszkalnych - więc z całym szacunkiem - nie ma możliwości ustalić terminu dopasowanego do wszystkich. Jeżeli nie możesz byc - przekaż pełnomocnictwo sąsiadowi - niech zagłosuje w Twoim imieniu.
2/ Zarząd Wspólnoty Reda Park III
Członkami Zarządu Naszej Wspólnoty są:
* Michał Gellert ul.Olimpijska 1/B/7 * Michał Guźniczak ul. Olimpijska 3/A/2 * Sebastian Ginter ul. Olimpijska 5/B/4 * Michał Cieślicki ul. Olimpijska 7/B/12 * Magdalena Bronk ul. Olimpijska 9/A/6 * Czecholiński Sebastian ul. Olimpijska 11/A/4 * Patryk Pozorski ul. Olimpijska 13/B/2
Wszelkie sprawy dotyczące naszej Wspólnoty można kierować bezpośrednio do przedstawiciela Zarządu w swoim bloku lub na skrzynkę Zarządu e:mail - zarzad.redaparkIII@o2.pl
3/ Uchwały W związku z niską frekwencją na pierwszym zebraniu Wspólnoty - podpisy pod Uchwałami ustalonymi na Zebraniu, zbierane były w sposób indywidualny przez Zarząd oraz administratora REDPOL. W związku z tym wydłużył się czas uchwalenia/wejścia w życie uchwał naszej Wspólnoty. Informacja podsumowująca zebranie oraz wyniki głosowania powinna już znajdować się w Panstwa skrzynkach na listy - jeśli ktoś nie otrzymał takiej informacji - proszę o kontakt na @ Zarządu.
Odnośnie UCHWAŁY NR 3 w sprawie ustalenia wysokości opłat na pokrycie zarządu - WYJAŚNIAM
Uchwała ma na celu ustalenie opłat związanych z zarządzaniem a nie zarządem. Prosze nie mylić w żaden sposób z WYNAGRODZENIEM członków Zarządu bo pracujemy społecznie ( czyt. charytatywnie). Opłaty na pokrycie kosztów zarządu to : - wynagrodzenie firmy administrującej - utzrymanie czystości czyli sprzątanie, odśnieżanie, opieka nad terenem zielonym - energia wspólna ( światło na klatkach, latarnie ) - przeglądy okresowe i konserwacyjne ( budynki, plac zabaw, kominiarskie, inne) - fundusz remontowy itp.
Dokładne koszty przypadające na lokal na wniosek Zarządu Wspólnoty zostały przedstawione w piśmie informującym o wynikach głosowania o którym pisałam poprzednio.
W związku z wątpliwościami co do tego jak prowadzone są sprawy mieszkańców naszej wspólnoty przedstawiam następującą informację dla mieszkańców wspólnoty.
W dniu 23.02.2014 roku wystąpiłam - w trybie e- mailowym - do członków zarządu naszej wspólnoty mieszkaniowej z następującymi pytaniami: 1) Kto i na jakiej podstawie prawnej nałożył na mieszkańców dodatkowe koszty? Jak sytuacja prawna mieszkańców naszej wspólnoty zmieniła się od grudnia 2013 roku do stycznia 2014 roku? 2) Kto i na jakiej podstawie prawnej zdecydował o zaliczkowej płatności miesięcznych opłat? Kiedy decyzja w tej sprawie została podjęta, kto ją podjął (proszę o wskazanie z imienia i nazwiska), na jakiej podstawie prawnej, w jakim trybie?
Proszę Państwa, powyższe pytania powstały w związku z rozliczeniami miesięcznymi - które znalazły się w skrzynkach pocztowych każdego z nas - z kwotą całkowitą, która absolutnie nie odpowiada dotychczasowemu „czynszowi” miesięcznemu. Do zestawienia wydatków doszły nowe rubryki, których w miesiącu grudniu nie było. Ponadto, do rozliczenia dodano rozliczenie na następny miesiąc, które jest rozliczeniem prognozowanym, a nie rozliczeniem rzeczywistym. Do tej pory wszyscy mieliśmy rozliczenie rzeczywiste, tj. według licznika każdego z mieszkańców.
Jeżeli Państwo również są zaniepokojeni przedstawianym nam rozliczeniem, proszę o skontaktowanie się ze mną w drodze mailowej, adres: anlo@autograf.pl. Wówczas, po otrzymaniu informacji od członków zarządu oraz REDPOL, prześlę Państwu uzyskane przeze mnie informacje o stanie naszej wspólnoty mieszkaniowej. Uważam, że jest to sprawa dla nas ważna, gdyż informacje przekazywane przez REDPOL o tym, że wspólnota mieszkaniowa teraz powstała są nieprawdziwe. Jest to informacja absolutnie sprzeczna z zasadami wynikającymi z przepisów ustawy o własności lokali. Jeżeli dodatkowe koszty wskazane w nowych rozliczeniach są konsekwencją rzekomego powstania wspólnoty mieszkaniowej w ostatnim miesiącu, to należy to natychmiast wyjaśnić. Z mojej strony zapewniam Państwa, że naświetlę i szczegółowo przeanalizują tę sprawę. Mam duże wątpliwości co do zasadności nowego rozliczenia, dlatego też uważam, że sprawę należy jak najszybciej wyjaśnić.
Czekam na Państwa odzew w tej sprawie.
Z poważaniem, Anna Ł.-J.
to że powstały dodatkowe koszty związane z utrzymaniem nieruchomości to rozumiem, przedstawiciel zarządu wytłumaczył to na wizycie domowej ponieważ nie było nas na zebraniu. Żeby uchwała mogła obowiązywać musieli zdobyć przynajmniej 51% głosów. W sumie podpisując listę przyjęłam do wiadomości że koszty się zmienią w momencie utworzenia wspólnoty. Nie było natomiast żadnej informacji na temat rozliczeń prognozowanych. Wiadomość załączona chyba na początku miesiąca lutego nic nie zmieniała ponieważ było to poinformowanie nas tylko o tym że zostanie zmieniony system rozliczeń. System ten wg mnie, i wiem że na pewno kilka osób pod tym się też podpiszę, jest systemem beznadziejnym. Prognoza naliczona na miesiąc luty jest kwotą absurdalną. Po za tym w tym systemie wg mnie jest mniejsza kontrola nad pobieranymi opłatami, a i Panie które zajmują się rozliczaniem nas są wg mnie w stanie popełnić błąd którego my możemy nie zauważyć i w ten sposób pojawia się podwójne płacenie za usługę.
Jak wskazuje Art. 15 Ustawy o własności lokali, na pokrycie kosztów zarządu właściciele lokali uiszczają zaliczki w formie bieżących opłat, płatne z góry do dziesiątego dnia każdego miesiąca.
Obowiązki finansowe właścicieli lokali obejmują: pokrywanie kosztów w pełnej wysokości związanych z ich lokalem, pokrywanie kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, w co wlicza się m.in. wydatki na remonty, bieżącą konserwację, opłaty za dostawę energii elektrycznej i cieplnej, wody w części dotyczącej nieruchomości wspólnej, ubezpieczenia, podatki i inne opłaty publicznoprawne, o ile nie są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali oraz wydatki na utrzymanie porządku i czystości.
Na pokrycie powyższych kosztów właściciele lokali uiszczają zaliczki w formie bieżących opłat, których wysokość ustala wspólnota mieszkaniowa w formie uchwały. Jedynie za tzw. media, czyli dostarczanie ciepła, wody i wywóz śmieci, mieszkańcy muszą zapłacić według stawki ustalonej jednostronnie przez dostawcę.
Proszę jeszcze pamietać że Wspólnota mieszkaniowa funkcjonuje dzięki opłatom wnoszonym przez jej członków. Jeśli wszyscy lokatorzy dokonują płatności w określonym terminie, wspólnota ma płynność finansową i działa bez przeszkód.
W dniu dzisiejszym, po rozmowie telefonicznej z REDPOL, otrzymałam wiadomość, iż w dniu 21 lutego 2014 roku zarząd wspólnoty mieszkaniowej złożył REDPOL oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o administrowanie naszą wspólnotą mieszkaniową.
Czy ktokolwiek został z Państwa poinformowany o takim oświadczeniu? Z jakim podmiotem zarząd zamierza podpisać nową umowę o administrowanie?
Nie otrzymałam żadnej informacji w tej sprawie, jak również nikt z moich najbliższych sąsiadów nie został o tym poinformowany.
Z poważaniem, Anna Ł.-J.
Pani Anno, Właśnie w tej chwili wysłałam Pani odpowiedź Zarządu na skrzynkę @ z odpowiedziami na pytania.
Dziękuję. Pozdrawiam,
Anna Ł.-J.
Jakie czynności może podejmować zarząd wspólnoty mieszkaniowej samodzielnie?
Samodzielnie zarząd wspólnoty podejmuje tylko czynności zwykłego zarządu tj te, których dokonanie jest niezbędne do normalnego, niezakłóconego funkcjonowania nieruchomości, np. -normalna eksploatacją nieruchomości, -pobieranie pożytków i dochodów, -prace konserwatorskie, - bieżące administrowanie, - zawieranie umów pomiędzy wspólnotą mieszkaniową a innymi kontrahentami, do których należy zaliczyć firmę administrującą, - podpisywanie umów z innymi kontrahentami, takimi jak: dozorca, konserwator, wykonawca remontu, bank, dostawca wody czy innych mediów.
W związku z tym że jako Zarząd wspólnoty nie byliśmy zadowoloni z firmy Redpol - postanowiliśmy to zmienić. Najważniejsze powody naszej decyzji to : - firma nie reaguje lub robi to opieszale na informacje o awariach i zaniedbaniach. - nie informuje mieszkańców wspólnoty o pracach prowadzonych przez Semeko w częściach wspólnych budynków naszej wspólnoty - nie przekazuje informacji ustalonych z Zarządem Wspólnoty; - przekazuje błędne informacje dotyczące powstania Wspólnoty Mieszkaniowej i jej funkcjonowania - nie podejmuje się strategicznych zadań – jak np. rozliczenia bilansowego za rok 2013, uchwalenia planu gospodarczego na nastepny rok i wielu innych spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem wspólnoty mieszkaniowej ....
DECYZJA o zmianie firmy administrującej ( która poniekąd narzucił nad developer) zapadła dbając przede wszytskim o NASZE interesy jako wspólnota mieszkaniowa.
a na jakiego administratora nastąpią zmiany?
No i mamy druga Ukraine - bo zarzad ma prawo i taka jest wola zarzadu - do tego wszystko tajne przez poufne.
No i mamy druga Ukraine - bo zarzad ma prawo i taka jest wola zarzadu - do tego wszystko tajne przez poufne.
No chyba po to został zarząd wybrany żeby takie rzeczy załatwiać.
Dotychczasowy administrujacy - firma Redpol otrzymała wypowiedzenie i w tej chwili jestesmy w trakcie miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Umowa z nowym Administratorem nie zostala jeszcze parafowana - dogrywane są ostatnie szczegóły. Gdy tylko umowa zostanie podpisana zostana Państwo poinformowani o tym fakcie.
Wszelkie pytania mozna kierowac na adres zarzadu wspolnoty: zarzad.redaparkIII@o2.pl , badz kontaktowac sie bezposrednio z czlonkami zarzadu - kazdy budynek ma swojego przedstawiciela w zarzadzie.
Pozdrawiamy,
mam nadzieję że zamiast wypowiadac się na forum gdzie jest sie anonimowym następnym razem dyskusja o tym co nas boli odbędzie się już na zebraniu wspólnoty. A co do Zarządu to powinniśmy się cieszyc że znalazły sie takie osoby, które poświecają swój prywatny czas na zalatwienie spraw ogółu...
ja z chęcią pojawię się na kolejnym zebraniu o ile termin na to pozwoli. Ok to że zgłosili się ochotnicy do pełnienia tej funkcji nie mam żadnych zarzutów. Denerwuje mnie tylko to że w sumie wszystko jest załatwiane za naszymi plecami, informowani jesteśmy po fakcie o wszystkim. Nie wiem czy tak powinna wyglądać wspólnota.
Nasza wspólnota ma 185 lokali mieszkalnych nie licząc lokali uzytkowych oraz właścicieli garaży którzy niekoniecznie mieszkają w naszej wspólnocie. W jaki sposób wyobrażacie sobie podejmowanie decyzji wspólnie skoro nawet na zebranie jedno w roku przyjdziesz jak termin bedzie pasował... W tym celu właśnie został powolany Zarząd aby podejmować decyzje. Tak właśnie działaja wspólnoty.
No i mamy druga Ukraine - bo zarzad ma prawo i taka jest wola zarzadu - do tego wszystko tajne przez poufne.
No chyba po to został zarząd wybrany żeby takie rzeczy załatwiać.
No chyba nic nie stoi na przeszkodzie by wrzucic chociazby na forum krotka informacje o takowej idei. Mnie osobiscie Redpol w niczym nie przeszkadzal a ubezwlasnowolniona tez z tego co wiem to nie jestem wiec naprawde zarzad dobrodusznie nie musi uwazac ze informowanie o czymkolwiek jest nie na miejscu.
jak widzę na forum tłumy zainteresowanych naszym wątkiem... ile tutaj z tych 185 osób sie udziela? 2-3 osoby? Informacja o zebraniu była przy wrześniowym i październikowym czynszu 2013, od tatmtego czasu Ci którzy byli zainteresowani dostali od administratora odpowiedzi na swoje pytania i kontakt do zarządu - tylko trzeba chciec Proszę Państwa...
Szanowni Panstwo,
na tablicach ogłoszeń w blokach należących do naszej wspólnoty została wywieszona informacja o członkach Zarządu oraz skrzynce kontaktowej. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt @ bądź osobisty.
Szanowni Panstwo,
Zarzad wspolnoty Reda Park wystapil do obecnego jeszcze administratora - Redpol o przelicznie rachunkow za Luty - platnych do 10 Marca. Chodzi dokladnie o ursednienie zaliczek na oplaty indywidualne za zuzyciu wody cieplej, zimnej oraz CO. W najblizszym czasie powinnismy wszyscy otrzymac nowe rachunki.
Ci ktorzy zaplaca obecny rachunek, beda oczywiscie mieli go rozliczonego w nastepnym miesiacu, tak samo jak i nowy. Roznica moze byc jednak w kwocie do nadplaty/zaplaty. Z powazaniem,
mam pytanie czy nowym administratorem jest firma MARKA z Gdyni?
Nie, firma MARKA nie bedzie nowym administratorem. Do konca tygodnia podamy oficjalna informacje co do firmy administrujacej.
Firma MARKA z Gdyni jest na czarnej liście. We wspólnotach które przejeli od Redpolu narobili jeszcze większego bałaganu niż poprzednicy.
Tak też słyszałam. Mam znajomych na osiedlu przy młynie i w aqua sferze i tam właśnie oni są administratorem w sumie od kilku miesięcy. Z opowiadań co się tam wyprawia przeraziłam się że i u nas oni będą. Uff ulżyło mi.
Uwaga też na firmę, która jest obecnie na osiedlu Rumia Park!
dziękujemy za wszystkie sugestie i spostrzeżenia. Bralismy pod uwagę opinie innych wspolnot co do firm administrujących i wybraliśmy taką która miała pozytywne rekomendacje. Współpraca z nowym administratorem już od początku wyjaśniła wiele wątpliwości co do obecnego zarządania i dalej utwierdza nas w przekonaniu że dokonaliśmy dobrego wyboru rezygnując z firmy REDPOL.
Co więcej nowa firma działa prężnie na nasze odzewy, wspomaga, podpowiada i doradza czego nie mozna było powiedzieć o poprzednikach.
Mam nadzieję, że dobrze Państwo wybrali.
Droga Pani, to że udzielają się tu tylko jak Pani pisze 2 lub 3 osoby nie oznacza, że pozostałych nie martwi czy niepokoi jaką samowolkę wspólnota wyprawia. Chętnie się zjawie na najbliższym zebraniu bo mam mnóstwo powodów by wątpić w słuszną działalność owej wspólnoty. Chciałabym jeszcze podkreślić, że kontakt ze wspólnotą jak na dzisiejsze czasy jest żenujący, przykład? Zepsuł mi się po raz kolejny domofon, kiedy w zeszym roku również miała miejsce taka sytuacja zadz do Redpolu, Pani podała mi nr tel do Pana zajmującego się tego typu naprawami, zadzwoniłam, umówiłam się i raz dwa było po sprawie.. Tym razem Pani z Redpolu powiedziała, że z tym problemem mam się kierować do zarządu wspólnoty pisząc do nich pismo z prośbą o usunięcie usterki. Pomyślalam sobie, że jest to jakiś żart by w dzisiejszych czasach nie móc załatwić nawet takiej przepraszam za wyrażenie błahej sprawy od ręki tj. zadzwonić, umówić się i poczekać na montera. Za wspólnote, która ogranicza ze sobą prawo do kontaktu tylko poprzez email to ja dziękuje. Jak rownież za chodzenie i bawienie się w domokrążce w celu porozmawiania z jednym z członków o owej sprawie co oczywiście i tak mi się nie udało ponieważ nikogo nie było w domu..
Mam 2 pytania.
1. Z czego wynika wzrost kosztów pozostałych z 0,09zł/m na 0,21zł/m.
2. Jakie korzyści odniesiemy z rozliczania wody raz na kwartał i CO raz w roku w porównaniu z obecnym stanem gdzie rozliczamy się co miesiąc?
Skonczcie wreszciez tym tajne przez poufne bo to wrecz zenujace jest. Wstydzicie sie wyboru czy krecicie cos? Ze tak dobitnie zapytam.
Czy Panstwo mają swiadomośc tego że każde naprawy obciążają konto wspólnoty zamiast byc naprawiane na gwarancji? Firma Redpol powinna dochodzić napraw gwarancyjnych od Semeko jako developera. Przez działania Administratora Redpol żaden z naszych budynków nie ma juz gwarancji ponieważ nie dopilnowali terminów. Dlaczego wspólnota ma ponosic koszty napraw skoro można je było naprawiać na koszt Semeko. Dlaczego na protokolach odbiorów poszczególnych budynków nie ma opisanych żadnych usterek skoro dobrze wiemy że od samego początku były problemy z domofonami, drzwiami wejściowymi czy elewacją zewnętrzną budynków czy ścianami wewnątrz. Zarząd jest po to właśnie by weryfikować takie sytuacje - dzięki takim zgłoszeniom wlaśnie udało się wyegzekwować do Semeko przynajmniej część napraw gwarancyjnych. W chwili obecnej trwają prace naprawcze elewacji zewnętrznej ( blok nr 9 - ustawione rusztowania), wymiana wadliwego osprzętu w bloku nr 5 czy zgłoszenie zalania sciany przy kotłowni w bloku nr 3 klatka A.
Mam 2 pytania.
1. Z czego wynika wzrost kosztów pozostałych z 0,09zł/m na 0,21zł/m.
2. Jakie korzyści odniesiemy z rozliczania wody raz na kwartał i CO raz w roku w porównaniu z obecnym stanem gdzie rozliczamy się co miesiąc? A skąd przepraszam Pan wziął rozliczanie CO raz w roku? Chyba że chodzi o opłate stała która ustalana jest na rok czasu albo i dłużej przez Dostawcę i on również informuje o jej zmianie. CO rozliczane raz na rok dotyczy własnie opłaty stałej co jest wyraźnie napisane w regulaminie dostarczonym razem z zawiadomieniem o zebraniu
Mam 2 pytania.
1. Z czego wynika wzrost kosztów pozostałych z 0,09zł/m na 0,21zł/m.
A z czego wynika obniżka sprzątania z 0,74 obecnie a proponowane 0,58 przez nowego administratora? Albo Media powierzchni wspólnych CO - z 0,22 na 0,10 czy wody z 0,21 na 0,05 ? a z czego wynika obniżka przeglądów technicznych z 0,21 pln / lokal do proponowanej 0,10 lub ubezpieczenia wspólnoty z 0,17 pln/lokal zmniejszonej do 0,10 pln/lokal?
Może dlatego że teraz umowy bedą bezpośrednio na wspólnotę a nie na firmę Redpol i nareszczie bedziemy wiedzieli za co PŁACIMY - skoro fakturę każdy bedzie miał do wglądu czego do tej pory nie było...
Nowy administrator na zebraniu wytłumaczy skąd wzięła się zmiana / podwyżka stawki pozycji kosztów pozostałych.
A TAK NA MARGINESIE - Po podliczeniu stawek z ostatnich 12 miesięcy ( opierając się na swoich rachunkach ) jakimi obciążał nas Redpol wychodzi że płaciliśmy 2,76 pln/lokal a w tej chwili będziemy mieli 2,57 pln / lokal i dodatkowo jeszcze w tej cenie obsługę konserwatora.
Przepraszam bardzo rozliczenie raz w roku wziełem z pierwszego punktu odnośnie opłat zmiennych. Proponuję się z nim zapoznać pasjonująca lektura.
Czy Panstwo mają swiadomośc tego że każde naprawy obciążają konto wspólnoty zamiast byc naprawiane na gwarancji? Firma Redpol powinna dochodzić napraw gwarancyjnych od Semeko jako developera. Przez działania Administratora Redpol żaden z naszych budynków nie ma juz gwarancji ponieważ nie dopilnowali terminów. Dlaczego wspólnota ma ponosic koszty napraw skoro można je było naprawiać na koszt Semeko. Dlaczego na protokolach odbiorów poszczególnych budynków nie ma opisanych żadnych usterek skoro dobrze wiemy że od samego początku były problemy z domofonami, drzwiami wejściowymi czy elewacją zewnętrzną budynków czy ścianami wewnątrz. Zarząd jest po to właśnie by weryfikować takie sytuacje - dzięki takim zgłoszeniom wlaśnie udało się wyegzekwować do Semeko przynajmniej część napraw gwarancyjnych. W chwili obecnej trwają prace naprawcze elewacji zewnętrznej ( blok nr 9 - ustawione rusztowania), wymiana wadliwego osprzętu w bloku nr 5 czy zgłoszenie zalania sciany przy kotłowni w bloku nr 3 klatka A. Tak mamy swiadomosc. Jak rowniez mamy swiadomosc tego z eludzie sami daza do tego by odbierac mieszkania jak najszybciej jeszcze z mokrym tynkiem najlepiej. W moim protokole byly usterki. Zostaly naprawione. Nie byloz tym zadnych problemow - moze poza tym ze sasiedzi sie dziwili ze w prowadzam sie jako ostatnia... wiec sam redpol nie jest winny wszystkim gradobiciom w bangaldeszu.
Witam.
Nazywam się Paweł Andrzejewski - jestem przedstawicielem Administratora Dendrom sp. z o.o. z/s w Redzie. W dniu 18.03.2014 byłem obecny na zebraniu Państwa Wspólnoty - z chęcią przedstawienia oferty naszej firmy na administrowanie, niestety okazało się, że Państwa Zarząd już podpisał umowę z inną firmą. Z przykrością muszę stwierdzić, że nasza firma nie otrzymała zapytania ofertowego - pomimo bardzo dobrej opinii oraz faktu, że jesteśmy firmą miejscową. O ile wyrażą Państwo chęć z przyjemnością przedstawimy Państwu naszą ofertę. Niejako na zachętę pragnę zauważyć, że w naszej ofercie zarówno konserwacja jak i sprzątanie są prowadzone w oparciu o naszych pracowników - z bazą oddaloną od Państwa osiedla o ok 5 minut drogi. Aspektem wyróżniającym nas na tle konkurencji jest najwyższej jakości poziom dbania o tereny zielone należące do Wspólnoty - a to ze względu na ponad 20 letnie doświadczenie naszej firmy w branży ogrodniczej. Dodatkowo dla Właścicieli Lokali w administrowanych przez nas wspólnotach posiadamy specjalne rabaty w naszym Centrum Ogrodniczym. W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt mailowy, telefoniczny lub osobiście - nasze biuro jest otwarte od 8:30 do 16:30 od poniedziałku do soboty.
Pozdrawiam Paweł Andrzejewski.
PS.: W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej która miała miejsce przed chwilą (niestety numer zastrzeżony więc nie mogę oddzwonić) - padło pytanie o już administrowane przez nas Wspólnoty i mam wrażenie, że osoba z którą rozmawiałem źle mnie zrozumiała. Administrujemy m. in. budynkiem Pacyfik w Aquasferze ALE nie budynkiem Atlantyk - który jest administrowany przez firmę Marka a wcześniej przez Redpol.
W związku z przekazaną nam oferta na zebraniu wspólnoty w dniu wczorajszym, prosimy o przedstawienie informacji dotyczących działalności Państwa Firmy: - od jak dawna zajmujecie się administrowaniem; - czy posiadaliście Państwo odpowiednie kwalifikacje i zaplecze pracownicze do obsługi naszej wspólnoty; - referencje innych wspólnot obsługiwanych przez Państwa celem weryfikacji Państwa doświadczenia; - podanie nr licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami i zarządcy nieruchomości ( nadanym przed 1 stycznia 2014) lub nr licencji PFRN ( uzyskanym po 1 stycznia 2014 ).
Wszystkie informacje proszę skierować na nasz adres @ : zarzad.redaparkiii@o2.pl
Drogi Forumowiczu - Proszę czytać ze zrozumieniem - części wspólne to nie to samo co indywidualny lokal każdego z nas...
Nie pisałam tutaj o Twoim czy Moim prywatnym lokalu tylko o częściach wspólnych. Lokal odbiera każdy z nas indywidualnie od developera czyli Semeko i to oni są stroną do usuwania usterek.
Części wspólne każdego bloku odbiera firma ADMINISTRUJĄCA - czyli bloki naszej wspólnoty odbierał REDPOL a jak odebrał to każdy wie dokładnie... I akurat w tym zakresie to oni ponoszą pełną odpowiedzialność za niedopilnowanie terminów gwarancji.
Czy Panstwo mają swiadomośc tego że każde naprawy obciążają konto wspólnoty zamiast byc naprawiane na gwarancji? Firma Redpol powinna dochodzić napraw gwarancyjnych od Semeko jako developera. Przez działania Administratora Redpol żaden z naszych budynków nie ma juz gwarancji ponieważ nie dopilnowali terminów. Dlaczego wspólnota ma ponosic koszty napraw skoro można je było naprawiać na koszt Semeko. Dlaczego na protokolach odbiorów poszczególnych budynków nie ma opisanych żadnych usterek skoro dobrze wiemy że od samego początku były problemy z domofonami, drzwiami wejściowymi czy elewacją zewnętrzną budynków czy ścianami wewnątrz. Zarząd jest po to właśnie by weryfikować takie sytuacje - dzięki takim zgłoszeniom wlaśnie udało się wyegzekwować do Semeko przynajmniej część napraw gwarancyjnych. W chwili obecnej trwają prace naprawcze elewacji zewnętrznej ( blok nr 9 - ustawione rusztowania), wymiana wadliwego osprzętu w bloku nr 5 czy zgłoszenie zalania sciany przy kotłowni w bloku nr 3 klatka A.
Chyba Panią trochę poniosło z tym przypisywaniem sobie (jako zarządowi wspólnoty) zasług. Naprawa elewacji w bloku nr 9 nie ma nic wspólnego ze zgłoszeniem jakiegokolwiek zarządu. Podczas naprawy usterki zgłoszonej przez jednego z mieszkańców, pracownik zauwazył jeszcze jedną, którą własnie naprawiają. Radzę się dowiedzieć u źródła. A w bloku nr 5 nie był wymieniany żaden wadliwy osprzęt, klatka dopiero została skończona, wyposażona w kinkiety itp. Z tego co wiem ze strony dewelopera żadna gwarancja nie wygasła, o czym Pani w ogóle mówi? Bloki maja 3 lata gwarancji i pierwsze słyszę, że gwarancja zalezy od zachowania "terminów" jakiegoś administratora. Brednie. Śmieszne jest, że każdą sprawę można przedstawić w zupełnie różnym świetle - w zależności od intencji No tu się prawie Pani udało stworzyc pozory niezłego wkładu pracy zarządu
Nie spinajcie się tak bo Wam zapału nie starczy na dalszą działalność. Pamiętajcie, później będzie tylko gorzej:)
Koko - nie przypisuje sobie żadnych zasług tylko wyjaśniam jak się sprawy mają. Naprawa w bloku nr 9 ma dużo wspólnego ze zgłoszeniem Zarządu bo sama ją spowodowałam jako mieszkaniec własnie tego bloku. Co do bloku nr 5 to również jesteś w błędzie ponieważ byłam obecna przy wymianie 2 sztuk osprzętu wiec wiem o czym piszę.
Niestety jesteś również w błędzie w kwestii GWARANCJI - zainteresowanych odsyłam na skrzynkę Zarządu do kontaktu - udostępnią skanem karty gwarancyjne żeby była jasność sytuacji .
Mówimy o gwarancji a nie o rękojmi bo to są dwie różne sprawy.
Jak wynika z dokumentów ( kart Gwarancyjnych SEMEKO ) poszczególnych budynków gwarancja ważna była rok czasu od momentu przekazania budynku. Także żaden z naszych budynków ( piszę tutaj o Olimpijskiej 1,3,5,7,9,11 i 13) takiej gwarancji już nie posiada. Rękojmia natomiast trwa 3 lata i tutaj mamy jeszcze trochę czasu chociaż np blok nr 13 ma okres rękojmi do 10.2014. Redpol powinien w okresie roku czasu od momentu przekazania im budynków dopilnować usuniecia wszelkich usterek czy przeprowadzenia napraw gwarancyjnych czego nie zrobił - i o ten TERMIN którego nie dopilnował chodzi.
Następnym razem proponuję dowiedzieć się dokładnie i zapoznać z dokumentacją.
Semeko pisane przez K. Ja w ogóle nie rozumiem, o co robicie takie halo. Myśli Pani, że usterki zdarzają się tylko przez rok gwarancji? No przeciez wiadomo, że nie. W ramach 3letniej rękojmi też można je naprawiać. Ciekawa jestem swoją drogą jak będzie sobie radził nowy administrator
niedługo będziemy mieć możliwość się przekonania jak nowy się nowy administrator postara, a wydaje mi się że po wczorajszym zebraniu wiele osób będzie uważniej śledziła prace aonu. Czy ktoś z Państwa słyszał może coś o tym, że redpol wystawiał wyższe stawki za energię w części wspólnej niż mieli ustalone w enerdze? Chociaż jak nie ma rozliczenia za 2013 r to pewnie się nie dowiemy...
Myśli Pani, że usterki zdarzają się tylko przez rok gwarancji? No przeciez wiadomo, że nie. Oczywiście że nie ale jak wiadomo po ustaniu okresu gwarancji większość napraw pokrywa sie z własnej kieszeni zamiast bezpłatnie...
Witam.
Nazywam się Paweł Andrzejewski - jestem przedstawicielem Administratora Dendrom sp. z o.o. z/s w Redzie. W dniu 18.03.2014 byłem obecny na zebraniu Państwa Wspólnoty - z chęcią przedstawienia oferty naszej firmy na administrowanie, niestety okazało się, że Państwa Zarząd już podpisał umowę z inną firmą. Z przykrością muszę stwierdzić, że nasza firma nie otrzymała zapytania ofertowego - pomimo bardzo dobrej opinii oraz faktu, że jesteśmy firmą miejscową. O ile wyrażą Państwo chęć z przyjemnością przedstawimy Państwu naszą ofertę. Niejako na zachętę pragnę zauważyć, że w naszej ofercie zarówno konserwacja jak i sprzątanie są prowadzone w oparciu o naszych pracowników - z bazą oddaloną od Państwa osiedla o ok 5 minut drogi. Aspektem wyróżniającym nas na tle konkurencji jest najwyższej jakości poziom dbania o tereny zielone należące do Wspólnoty - a to ze względu na ponad 20 letnie doświadczenie naszej firmy w branży ogrodniczej. Dodatkowo dla Właścicieli Lokali w administrowanych przez nas wspólnotach posiadamy specjalne rabaty w naszym Centrum Ogrodniczym. W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt mailowy, telefoniczny lub osobiście - nasze biuro jest otwarte od 8:30 do 16:30 od poniedziałku do soboty.
Pozdrawiam Paweł Andrzejewski.
PS.: W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej która miała miejsce przed chwilą (niestety numer zastrzeżony więc nie mogę oddzwonić) - padło pytanie o już administrowane przez nas Wspólnoty i mam wrażenie, że osoba z którą rozmawiałem źle mnie zrozumiała. Administrujemy m. in. budynkiem Pacyfik w Aquasferze ALE nie budynkiem Atlantyk - który jest administrowany przez firmę Marka a wcześniej przez Redpol.
Panie Pawle... Jako koordynator działający z ramienia firmy zarządzającej oraz utrzymującej czystość również muszę z przykrością poinformować ,że nie zostaliśmy poproszeni przez Zarząd Wspólnoty Reda Park III o ofertę. Wysłaliśmy na własną rękę ofertę z propozycja, jednak od razu została odrzucona. Dziwi mnie, że od Pana chcą informację na tematy pisane poniżej... np o licencje. Posiadamy wiele obiektów w małym trójmieście kaszubskim oraz na terenie Gdyni.
Pozdrawiam
Panie Pawle... Jako koordynator działający z ramienia firmy zarządzającej oraz utrzymującej czystość również muszę z przykrością poinformować ,że nie zostaliśmy poproszeni przez Zarząd Wspólnoty Reda Park III o ofertę. Wysłaliśmy na własną rękę ofertę z propozycja, jednak od razu została odrzucona. Dziwi mnie, że od Pana chcą informację na tematy pisane poniżej... np o licencje. Posiadamy wiele obiektów w małym trójmieście kaszubskim oraz na terenie Gdyni.
Pozdrawiam
Pani Sandro, wyjaśnię że przysłana przez Państwa oferta administrowania i sprzątania została odrzucona z uwagi na fakt że reprezentując firmę "X" z Gdyni przesłała Pani ofertę administrowania firmy o nazwie "Y" z Wejherowa ... Doszliśmy do wniosku że nie ma sensu płacić za pośrednictwo...
Firma która Pani reprezentuje znana jest z utrzymywania czystości obiektów i pielęgnacji ogrodów - dlatego w odpowiedzi poinformowaliśmy Państwa, że mimo iż nie jesteśmy zainteresowani ofertą administrowania to jak najbardziej prosimy o przygotowanie oferty na sprzątanie.
Od dnia wysłania @ z naszą odpowiedzią czyli 24 lutego do dnia dzisiejszego taka oferta nie wpłynęła na adres zarządu. Co więcej nie było nawet żadnej odpowiedzi zwrotnej - jak widać nie byli Państwo zainteresowani przygotowanie oferty utrzymania czystości w naszej wspólnocie ...
Proszę udzielać informacji zgodnie z prawdą - korespondencja z Państwem do wglądu oczywiście jeśli pamięć zawodzi...
Panie Pawle... Jako koordynator działający z ramienia firmy zarządzającej oraz utrzymującej czystość również muszę z przykrością poinformować ,że nie zostaliśmy poproszeni przez Zarząd Wspólnoty Reda Park III o ofertę. Wysłaliśmy na własną rękę ofertę z propozycja, jednak od razu została odrzucona. Dziwi mnie, że od Pana chcą informację na tematy pisane poniżej... np o licencje. Posiadamy wiele obiektów w małym trójmieście kaszubskim oraz na terenie Gdyni.
Pozdrawiam
Pani Sandro, wyjaśnię że przysłana przez Państwa oferta administrowania i sprzątania została odrzucona z uwagi na fakt że reprezentując firmę "X" z Gdyni przesłała Pani ofertę administrowania firmy o nazwie "Y" z Wejherowa ... Doszliśmy do wniosku że nie ma sensu płacić za pośrednictwo...
Firma która Pani reprezentuje znana jest z utrzymywania czystości obiektów i pielęgnacji ogrodów - dlatego w odpowiedzi poinformowaliśmy Państwa, że mimo iż nie jesteśmy zainteresowani ofertą administrowania to jak najbardziej prosimy o przygotowanie oferty na sprzątanie.
Od dnia wysłania @ z naszą odpowiedzią czyli 24 lutego do dnia dzisiejszego taka oferta nie wpłynęła na adres zarządu. Co więcej nie było nawet żadnej odpowiedzi zwrotnej - jak widać nie byli Państwo zainteresowani przygotowanie oferty utrzymania czystości w naszej wspólnocie ...
Proszę udzielać informacji zgodnie z prawdą - korespondencja z Państwem do wglądu oczywiście jeśli pamięć zawodzi...
wysłałam e-mail żeby nie było niejasności Pozdrawiam
Myśli Pani, że usterki zdarzają się tylko przez rok gwarancji? No przeciez wiadomo, że nie. Oczywiście że nie ale jak wiadomo po ustaniu okresu gwarancji większość napraw pokrywa sie z własnej kieszeni zamiast bezpłatnie...
Semeko naprawy na naszej wspólnocie robiło 3 lata, do ustania okresu rękojmi. Nie było problemu. Za nic nie płaciliśmy
Myśli Pani, że usterki zdarzają się tylko przez rok gwarancji? No przeciez wiadomo, że nie. Oczywiście że nie ale jak wiadomo po ustaniu okresu gwarancji większość napraw pokrywa sie z własnej kieszeni zamiast bezpłatnie...
Semeko naprawy na naszej wspólnocie robiło 3 lata, do ustania okresu rękojmi. Nie było problemu. Za nic nie płaciliśmy
bardzo się z tego cieszę. widać że przynajmniej u Państwa usterki zgłaszane są jak należy przez Administratora i pilnowane naprawy. szkoda że dla naszej wspólnoty nie znaleźli odpowiednio dużo czasu żeby odpowiednio tym się zając...
W związku z przekazaną nam oferta na zebraniu wspólnoty w dniu wczorajszym, prosimy o przedstawienie informacji dotyczących działalności Państwa Firmy: - od jak dawna zajmujecie się administrowaniem; - czy posiadaliście Państwo odpowiednie kwalifikacje i zaplecze pracownicze do obsługi naszej wspólnoty; - referencje innych wspólnot obsługiwanych przez Państwa celem weryfikacji Państwa doświadczenia; - podanie nr licencji pośrednika w obrocie nieruchomościami i zarządcy nieruchomości ( nadanym przed 1 stycznia 2014) lub nr licencji PFRN ( uzyskanym po 1 stycznia 2014 ).
Wszystkie informacje proszę skierować na nasz adres @ : zarzad.redaparkiii@o2.pl
Witam.
Oficjalną odpowiedź wystosujemy do Państwa w najbliższym czasie - na podanego maila Zarządu (po wystawieniu aktualnych referencji przez obsługiwane przez nas Wspólnoty) jednak już teraz chciałbym przynajmniej wstępnie odpowiedzieć na pytania postawione na forum. Ad 1. Jeśli chodzi o naszą firmę to będą 2 lata jednak zatrudniani przez nas pracownicy posiadają doświadczenie nawet przeszło 20 letnie. Ad 2. Tak jak najbardziej, w naszej firmie zatrudniamy zarówno osoby z wykształceniem prawniczym jak i technicznym, posiadamy także doświadczony dział księgowości a dzięki pierwotnej działalności naszej firmy - ekspertów w dziedzinie opieki nad terenami zielonymi. Dodatkowo zatrudniamy własny personel sprzątający jak i konserwatorów - co w połączeniu z lokalizacją w Redzie pozwala nam odpowiadać praktycznie natychmiast na potrzeby obsługiwanych przez nas Wspólnot. Ad 3. Jak pisałem na wstępie - aktualnie jesteśmy w trakcie kompletacji dokumentacji. Ad 4. Podobnie jak wyżej - do oficjalnej odpowiedzi załączymy wszelkie potrzebne poświadczenia naszych kwalifikacji. Zaznaczę tylko iż licencja PFRN nie jest dokumentem Państwowym i jej posiadanie ma się nijak do jakości oferowanych usług a świadczy jedynie o fakcie dokonania wpłaty na konto wydającej je organizacji i podpisanie jej regulaminu.
W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej chciałbym tylko jeszcze sprostować (po reakcji rozmówczyni), że firma Dendrom zajmuje się administracją budynku Pacyfik a nie Atlantyk - którego zła sława jest powszechnie znana. Budynek Atlantyk był administrowany przez firmę Redpol a potem przejęty przez firmę Marka. Firma Dendrom natomiast administruje budynkiem Pacyfik który został odebrany od dewelopera w grudniu 2013 roku.
Pozdrawiam Paweł Andrzejewski.
PS.: Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania dotyczące oferowanych przez nas usług.
nie rozumie do tej pory mylnego pojęcia fundusz remontowy z tego co zostałem poinformowany budynki maja 5 lat gwarancji wiec po co konserwator co on robi wykonuje telefony proszę zrobić to i to . druga sprawa tak ok 186 mieszkań niech każdy lokal da mi 1zł to co miesiąc do danego terminu dostarczę wskazania liczników w/g rzeczywistego zużycia . do wspólnoty na umowę zlecenie a fakturę wystawie posiadam firmę o rozszeżonej działalności . sąsiadce wyskoczył "grzyb" na ścianach naprawione na gwarancji ja uszkodzone okno tydz temu naprawione na gwarancji . trzecia sprawa co to za pranie pieniędzy na ubezpieczenie lokalu pewnie 80% nie stać wyłożyć ze skarbonki 200tyś wiec ma obowiązek wykupić ubezpieczenie jeżeli nie to proszę o dokument o ubezpieczeniu po co mam płacić 2 razy
Wystosowany przez Pana post jest niemalże nieczytelny. Prosimy o publikowanie wypowiedzi w miarę możliwości poprawnych gramatycznie i okraszonych choć szczątkową interpunkcją, dla dobra komunikacji na forum.
druga sprawa prosiłbym serdecznie osoby posiadajace cennik za usługi redpol i obecnej wspólnoty zakrywajac oczywiscie dane osobowe i nr klijenta ja nie moge znalezc cały czas mieszkam gdzie na okragło cos robie
Szanowni Państwo,
z uwagi na fakt że forum nie jest głównym kanałem informacji o sprawach naszej Wspólnoty Mieszkaniowej REDA PARK III oraz posługiwanie się nick'ami a nie własnym imieniem i nazwiskiem, Zarząd informuje, że nie będzie odpowiadał na pytania zadawane na forum przez osoby poniekąd anonimowe.
Wszelkie sprawy dotyczące wątpliwych dla Państwa kwestii bardzo prosimy o przesyłanie na adres @ zarządu lub administratora AON Gdynia.
A czy wysylajac potencjalnego maila mamy dolaczac kopie aktu urodzenia? Zebyscie mieli pewnosc ze nie posluguje sie kontem sasiada albo wymyslonym?
A czy wysylajac potencjalnego maila mamy dolaczac kopie aktu urodzenia? Zebyscie mieli pewnosc ze nie posluguje sie kontem sasiada albo wymyslonym?
oczywiście zapomnieliśmy o 2 zdjęciach i kwestionariuszu osobowym
a tak na poważnie to skoro oczekują Państwo konkretnych i rzetelnych informacji dotyczącej naszej wspólnoty mieszkaniowej, działań Zarządu który Was reprezentuje czy administratora to w dobrym tonie jest przedstawienie sie - nie widzimy w tym nic niepoważnego... Wystarczy imię i nr bloku - nie są to dane zastrzeżone
czy imię i nazwisko rozwiąże spór ???? moja pisownia przepraszam ale nawet mam udokomuntewone moje dyslekcje wiec polonisći mi nic nie mogli zrobić a forum będzie mnie uczyć
Szanowni Państwo, podajemy do wiadomości ważniejsze telefony które będą funkcjonowały od kwietnia 2014 roku
Administracja i Obsługa Nieruchomości AON 81-424 Gdynia, Kopernika 10/3 tel. 58-622-24-53, 58-662-04-75 email: biuro@aon.gd.pl
godziny pracy: Poniedziałek, Wtorek, Czwartek 9:00 do 12:00 Środa 13:00 do 17:00 Piątek nieczynne
Koszt usługi pogotowia lokatorskiego w mieszkaniu wg indywidualnego uzgodnienia z wykonawcą
Witamy, podczas standardowego dokonywania zmian w adresach do doręczeń faktur przez nowego administratora AON m.in. w firmie PEWiK dla nowoprzyjętej Wspólnoty, uzyskaliśmy wiadomość, że w ewidencji PEWiK nie ma umów podpisanych na Wspólnotę Mieszkaniową REDA PARK III w Redzie . Na rzecz tej Wspólnoty nie są dokonywane dostawy wody i odprowadzenie ścieków. Na jakich zasadach dokonywane jest rozliczenie Wspólnoty za zużycie wody i odprowadzenie ścieków? W dniu dzisiejszym poprosiliśmy firmę REDPOL o pilne wyjaśnienie tego stanu rzeczy oraz o informację czy są podpisane umowy na wspólnotę z innymi kontrahentami?
O otrzymanej odpowiedzi ze strony firmy Redpol poinformujemy Państwa jak tylko ją dostaniemy.
Witamy,
W dniu 14 Maja (Sroda) o godzinie 20.00 zapraszamy na otwarte spotkanie z zarzadem, na ktorym kazdy z czlonkow wspolnoty bedzie mogl porozmawiac z czlonkami zarzadu oraz przekazac swoje uwagi, sugestie odnosnie funkcjonowania wspolnoty.
Spotkanie odbedzie sie w restauracji QQ (budynek nr 1)
Pozdrawiamy,
Witam. Czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić o co chodzi z terminami płatności na rachunkach za mieszkanie? W redpolu było do 10, w AON opłaciliśmy dwa rachunki w miesiącu i miało być do ostatniego danego miesiąca (czyli przedpłata na miesiąc następny). Ostatnio zrobiło się do 20 i jak tak dalej pójdzie to będzie znowu do 30, ale jeszcze jeden miesiąc wcześniej (czyli zaliczka pobierana np. w styczniu za marzec). Proszę o odpowiedź bo zaczyna mnie to trochę irytować. Pozdrawiam
jeżeli chodzi o AON to sytuacja z opłacaniem zaliczek do 30 danego miesiąca wynikała z tego, że mieliśmy być rozliczani za wodę i ogrzewanie chyba 2 razy w roku ( chociaż nie pamiętam dokładnie z jaką to już miało być częstotliwością ale wydaje mi się że tak albo i nawet raz w roku) po kłótni na zebraniu wspólnoty o system rozliczania ustalono że będziemy z mediów rozliczani co miesiąc, w systemie zaliczkowym. Najpierw chcieli wg zmienić nam termin na 10 ale ze względu na to że nie wszyscy dali by radę do 10 opłacić to przesunęli nam za naszą zgodą na 20 tak żeby nie było dodatkowych opłat za odsetki. W tym miesiącu zapewne z faktu że 20 wypada w niedzielę jest do 21.
Witam Serdecznie,
czy możliwe jest spotkanie z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej w celu nawiązania współpracy? Czy u Państwa jest jedna wspólnota, w której skład wchodzi kilka budynków czy każdy budynek z osobna posiada swoich reprezentantów?