Teraz to pójdzie z górki , najgorsz± robotê masz ju¿ za sob±
Trochê poszycia
Wrêgi da³em w tym modelu gê¶ciej, wiêc powierzchnia nie powinna siê robiæ wklês³a jak w antku. Trochê te¿ rozczarowa³ mnie klej poliuretanowy Soudala. Pod¿era mi depron obok miejsca klejenia i przez to nie trzyma.Mo¿e kiepski depron? Od teraz klejê tylko polimerowym firmy Dragon, który to jest nawet lepszy od UHU PUR, i kosztuje tylko 3z³ za tubkê.
Pozdrawiam karol p
Lokalny czarodziej depronu! Brawo!
Wyd³uba³em z ka¿dej po³ówki po 35g
Sklejone po³ówki. Doklejona wrêga podwozia przedniego z miejscem na serwo
Usztywnienie miejsca mocowania centrop³ata
Wrêgi podwozia. W te otwory chcê w³o¿yæ 2 rurki laminatowe 6mm, które bêd± wystawaæ po bokach na oko³o 10cm i na koñcach dopiero podwozie.
Efekt 2 godzin kombinowania - narysowane 2 dzwigary centrop³ata. Centrop³at d³ugo¶ci 65cm wraz z gondolami silnikowymi mocowany bêdzie na sta³e do kad³uba.
Pozdrawiam karol p
miejsce pod kamerke wytnij
Hej Piotrek !
Gratuluje pomys³u ! Zqazdroszcze czasu
To chyba pierwszy tego typu projekt w Polsce !
O efekt jestem spokojny ( widzia³em AN-2 ) i tym bardziej bede kibicowa³ !
Dla mnie samolot dosc szczególny, poniewaz mia³em okazje w Gdyni na tym typie pracowaæ, troche polataæ i bardzo to mi³o wspominam choc to czasy chodzenia w zielonym ubraniu wtedy dla mnie by³y
Wiec moze pokusisz sie o malowanie w wersji morskiej ?
Czekajac na dzlszy postep prac
Pozdrawia m Maciek
P.S. Martwi mnie troche fakt ze nikt ze znanych mi osób z naszego srodowiska nie ma doswiadczen z lataniem samolotami dwu silnikowymi.. Moze powinenes rownolegle zrobic nardzo prosty model z dwoma silnikami ? i przetrenowac latanie na dwu motorach i problemy takiego napêdu. Koledzy na PFMRC zrobili £osia, i niestety nie lata³y zbyt d³ugo..
Hej Piotrek !
Gratuluje pomys³u ! Zqazdroszcze czasu P.S. Martwi mnie troche fakt ze nikt ze znanych mi osób z naszego srodowiska nie ma doswiadczen z lataniem samolotami dwu silnikowymi.. Moze powinenes rownolegle zrobic nardzo prosty model z dwoma silnikami ? i przetrenowac latanie na dwu motorach i problemy takiego napêdu. Koledzy na PFMRC zrobili £osia, i niestety nie lata³y zbyt d³ugo..
Nie bra³e¶ pod uwagê tego, ¿e w silnikach elektrycznych mo¿emy dowolnie zmieniaæ kierunek obrotów. Zatem zak³adamy dwa ró¿ne ¶mig³a lewe i prawe i mamy model pod tym wzglêdem bardziej neutralny ni¿ jednosilnikowce.
Pozdrawiam karol p
Jeszcze nie skoñczony centrop³at z gondolami. Poni¿ej klej± siê skrzyd³a.
Pozdrawiam karol p
Dosz³a obróbka centrop³ata, oraz gondole silnikowe z pojemnikami na pakiety
Pozdrawiam karol p
Niez³y patent wymy¶li³e¶ na pakiety. Ogólnie jeste¶ lokalnym królem depronu. Z jednej strony a¿ szkoda, ¿e to nie z balsy --> te¿ by¶ umia³, a model bardziej odporny na ma³e przygody...
Z jednej strony a¿ szkoda, ¿e to nie z balsy --> te¿ by¶ umia³, a model bardziej odporny na ma³e przygody...
Ostatnio "przygód" nie mam. Dlaczego depron? Na pocz±tku ze wzglêdu na cenê.Pó¼niej z chêci sprawdzenia mo¿liwo¶ci tego materia³u, a teraz to ju¿ do¶wiadczenie i przyzwyczajenie. Nie bez znaczenia jest te¿ miejsce pracy, czyli pokój sto³owy przed telewizorem. Praca w depronie jest cichsza i mniej pyl±ca.
Pozdrawiam karol p
Stan obecny. My¶lê ¿e po wakacjach prace nabior± tempa.
Pozdrawiam karol p
Karol! Karol! (masz kibica)
/swoj± drog±, z jednej strony sorry za bezsensowne posty, z drugiej, przynajmniej bêdziesz wiedzia³, ¿e kogo¶ to interesuje /
Jak mo¿na tego nie ogl±daæ ? A¿ mnie korci , ¿eby zrobiæ formê