Stroje regionalne i ludowe, suknie Ĺlubne, materiaĹ na firany
Czas na mały raport:
Rednecklandia w składzie: Alpha - Formacja PLUTON w składzie: Nikita(OP9), Marv, VonBombke, Marcin(OP2), Radziej, Urubu, Grzebyk. Bravo: Shemov, Luger, Bastek, Kaszub i kolega, którego ksywka jest mi nieznana. Łącznie 12 osob.
Zapis działań: Wychodzimy w teren w pełnym składzie o godzinie 17.15 z działek na północnym wschodzie terenu. Czerwona linia: Kierujemy się na czerwone miasto, odpalamy świecę dymną(czerwona kropka - przywracamy sobie dostawy amunicji), kierujemy się do RV Point (czerwony kwadrat). W bazie knujemy, rozdzielamy zadania. Jest godzina 18. Sekcja Bravo rusza na transzeje (niebieska kropka) i pobrać próbkę wody(niebieski kwadrat). Umieszczają obserwatorów na bialym budynku. Trzymają tę strefę przez półtorej godziny. W tym samym czasie Alpha (zielona linia) udaje się na północ - wysadza skrzyżowanie (zielona kropka). W punkcie kolejnym (zielony kwadrat) namierza odpaloną przez przeciwnika świecę dymną. Chwilę później wchodzi w kontakt z cofającym się przeciwnikiem nad rzeką (niebieska linia) (3 osoby). Zrywają kontakt, gonimy ich, dochodzi do paru wymian. Dopadamy ich. W międzyczasie Bravo wysadza okopy - jest godzina 20. Otrzymują rozkaz wykonania patrolu po południowym krańcu terenu. Dalej Alpha kieruje się na zachód i drogą na południe. W pewnym momencie słyszy wymianę ognia. Po niedługim czasie komunikat na radiu, że Bravo zostało wybite (nie znam ich ówczesnego dokładnego położenia i przebiegu walki). Alpha rewiduje swój plan działań - wraca powoli do bazy (zielona linia), by rozpocząć nocne zadania, z planem wysadzenia skrzyżowania w trakcie powrotu. Wysłany zostaje na nie Marv, udaje się wysadzić, lecz dopada go przeciwnik. Alpha rusza z misją ratunkową. Podkradamy się na odległość 30m od skrzyżowania, słychać przeciwnika. Ocena sytuacji jednoznaczna - nie ma szans uratować Marva w czasie, jaki pozostał, by go uleczyć. Alpha wycofuje się do czerwonego miasteczka i obsadza je (jest godzina 21.40) (bordowa linia). Zakładamy, że Marv został jeńcem i oddał dokumenty wrogowi. Zostaje wysłany oddział do punktu RV, by odzyskać stroboskopy, które posłużą do wykonania nocnych działań (w międzyczasie przeciwnik odpala dwa stroboskopy). Grupa wraca przed godziną 23. Planujemy w czerwonym miasteczku. Wiemy, że przeciwnik ma dużą przewagę liczebną i zna lokacje interesujących nas punktów. Alpha aranżuje spotkanie w okolicach białego budynku w celu wymiany cieczy. W rzeczywistości intencją było, żeby przeciwnik skupił wszystkie swoje siły na zasadzce, a Alpha w tym czasie odpali stroboskopy dla UAV. Dzieli się na dwa zespoły i rusza wykonywać zadania (dwie turkusowe linie). Zespoły po realizacji założeń spotykają się o 23.40 w czerwonym miasteczku. Alpha przechodzi do ewakuacji. Przeprowadzamy patrol wzdłuż Widawy i znikamy z terenu północno-wschodnią częścią. Zziębnięty i zmoknięty przeciwnik otrzymuje informację o końcu rozgrywki.
Lista zadań (wytłuszczone zostały zrealizowane): - odpalić sygnał dymny we wskazanym punkcie celem otrzymania pełnych dostaw amunicji (do wysokości wskazanego limitu). - patrol południowego krańca obszaru działań. - patrol wzdłuż zachodniego krańca obszaru działań. - wykonać zdjęcia sił przeciwnika w okolicy wskazanego punktu. - zająć okopy około 250 m na zachód/płd-zachód od RV, uszkodzić okopy (odpalenie petardy) i utrzymać je przez półtorej godziny. - pobrać próbki wody we wskazanym punkcie i dostarczyć je dowódcy strony. - uszkodzić drogę we wskazanym punkcie (petarda). - uszkodzić skrzyżowanie dróg (petarda). - STAŁA blokada okolic ‘czerwonego miasteczka (min 4 operatorów). - warta w RV (min 2 operatorów). - odpalić sygnalizatory świetlne dla UAV w określonych punktach (stroboskopy). - odpalono 2/3 - odpalić sygnalizator dla szpiega (stroboskop) na dachu zrujnowanego budynku (=białego budynku). - wykonać patrol wzdłuż rzeki Widawy. - dokonać z przeciwnikiem po godzinie 23 wymiany próbki pobranej wody na toksyny będące w posiadaniu Arafatiji.
Formacja PLUTON dziękuje za imprezę. Było jak zwykle bardzo miło i przyjemne. Przeciwnik postawił twarde warunki, podobnie jak środowisko naturalne.
Dzięki za fajny klimack i strzelanie szczególnie było mocno podczas niszczenia wrogiego odziału i odpalania strobo z Bomke i Urubu to było mocne hhehehe dzięki jeszcze raz.