Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany
Rodzina sie powiekszy³a
kola¿ z racji braku wstawiania na ih wszystkiego
silnik Pulsar bl40 z 760 K/V ¶mig³o dzieki uprzejmo¶ci Luntka 11x5 regiel Dualsky 45A pakiet 3s
Serwa ju¿ z metalowymi trybami przednie ko³o skrêtne
waga do lotu w granicach 1100 gram Jeszcze nieulotniony
Na lotnisku prezentuje siê lepiej ni¿ na pod³odze
To teraz na lotnisko zamiast ta¶my i kleju zabieraj ze sob± czarny worek lub zapa³ki.
O przydatno¶ci zapa³ek bole¶nie przekonali¶my siê dwukrotnie w tym sezonie w Grêzówce
najwy¿ej przerobi sie na czolg
Nie da rady tego przerobiæ na czo³g ,bo po dobrej katastrofie po³owa czê¶ci jakim¶ cudem wyparowuje Jak pod Smoleñskiem
eee tam sie nie da, mówili tez ze ten wing dragon sie nie da ulotniæ a jak szalony lata³ na nowych skrzyd³ach w sobote
Graupner ulotniony, po misternym dlubaniu przy ustawianiu lotek, wzniosu, ¶rodka ciezko¶ci itd itp uda³o mi sie zrobic dziewiczy lot, na wiekszym ¶migle ni¿ te które dosta³em od poprzedniego wlasciciela lecial a¿ mi³o ale w dalszym ciagu troche ciagu ma ma³o uwa¿am.
Drugi lot juz na nieco mniej miekkich nogach zakoñczy³ sie miekkimi nogami Podczas zawracania wyros³o na mojej drodze drzewo. Jak dolatywa³em to tak na 5 sekund przed uderzeniem drzewa nie bylo w tym miejscu Ca³e szczê¶cie zniszczenia s± ma³e. jedynie przy zdejmowaniu pakiecik razem z pólk± mocuj±ca sie zerwa³.
Kurdê, zapomnieli¶my Ci powiedzieæ, jak latasz uwa¿aj na: - LUDZI, - s³oñce, - ziemiê, - stawy, - drzewa, - s³upy, - kable, - samochody, - rowery, - skutery, - kijki do nordic walking, - samoloty, - motolotnie, - paralotnie, - samoloty R/C - ¶mig³owce R/C, - samochodziki R/C, - psy, - bociany, - ptaki drapie¿ne, - ptaki migruj±ce, - ptaki kolegów....
O czym¶ zapomnia³em? To na to uwa¿aj najbardziej nastêpnym razem;-)
pozdro, P
ps. GRATULACJE!
Nie mowili¶cie wcze¶niej o drzewach i to dlatego wiec to Wasza wina(jak to mawial Homer "to moja wina wiêc moge ja zwaliæ na kogo chce")
Tym trenerkiem lata sie zupelnie inaczej ni¿ szybowcem. Wymaga wiecej skupienia. Nie reague tak ¿wawo jak easyglider i troszke gorzej jest korygowaæ blêdy. Nastêpnym razem bedzie ju¿ lepiej. wiem ¿e ma nieco wiêkszy promieñ skrêtu ni¿ te samoloty którymi lata³em wcze¶niej. Jak to sie mówi- nie od razu Kraków zbudowano
ps. Ja sie mocno wzoruje na Was wiec lot na drzewo te¿ mial z tym zwi±zek, jako¶ w polowie wakcji te¿ chyba jakiegos pipera ktos posadzil Wiêc uwa¿ajcie bo mlodzi sie szybko od was ucz± a z³ego jeszcze szybciej