Stroje regionalne i ludowe, suknie ślubne, materiał na firany
Wiêc zaczynamy kolejny zespolowy projekt Dane dotyczace szybowca: SZD 51 Oblatany: 31.12.1980 Rozpiêto¶æ skrzyde³: 15,00 m 3m D³ugo¶æ: 6,69 m 1,338 Wysoko¶æ: 1,57 m 0,314 Powierzchnia skrzyde³: 12,51 m²
Obci±¿enie powierzchni: 30,38 kG/m² Doskona³o¶æ: 35 przy 80 km/h Prêdko¶æ opadania: 0,58 m/s przy 70 km/h Prêdko¶æ min.: 55,0 km/h Prêdko¶æ dopuszczalna: 220 km/h
Wspó³czynniki obci±¿eñ dop.: +5,3g -2,65g
Wiec wyglada to tak :
Nastêpnie zaprojektowa³em i wyciolem skrzyd³o
Nie mog±c siê doczekaæ na zdjêcia naszych "korespondentów w terenie" bazowa³em na ogólnie dostêpnych zdjêciach w internecie
Uploaded with ImageShack.us
£adny,£adny.A jak± bêdzie mia³ mniej wiecej wagê startow±?
Miedzy 2-2,5kg taki jest plan.
MY TU GAGU GADU JAK KRIS MÓWI A DAREK ZROBI£ KABINÊ DO JUNIORA
na burtach Juniora zrobi³em na razie takie "dziadostwo", które robi za formê
I dopiero wtedy po³o¿y³em delamina¿ i odci±gn±³em nadmiar ¿ywicy
Skrzyde³ka ju¿ zaczynaj± wygladaæ z kesonami
Górny keson gotowy
[/img
Zastanawiasz siê zapewne ,jak tu po³o¿yæ rowing na linii sp³ywu?
Generalnie nie, pomys³ jest taki ¿eby zamalowaæ j± albo kaponem albo ¿adk± ¿ywic± a to dla tego ¿e na krawêd¼ sp³ywu jest wybrana twarda balsa Ale zastanawiam siê jak zrobiæ zeby by³a prosta jak strzala bez ¿adnych poprawek i nawet mam pomysl z moich starych zasobów wyci±gn±³em identyczne skrzyd³a wyciête w styropianie a rewersy bêd± idealne aby równo docisn±æ górê i du³ nawet profil w styro jest identyczny
"Cywilizowany ¶wiat" daje rowing i po k³opocie Nawet twarda balsa potrafi siê "wysezonowaæ"
PS.Graffi, jak skrêcê po³ówki to siê spotkaj± ,czy nie za bardzo ,bo poprzedni kad³ub klei³em w "powietrzu"
Spotkaj± siê spotkaj±
Statecznik poziomy te¿ ju¿ w robocie kRIS ZAPOMNIALEM OD CIEBIE STERU KIERUNKU STRZEL FOTE I PODAJ MI DWA WYMIARY cIÊCIWÊ NA DOLE I NA GÓRZE RESZTE SOBIE DORYSUJÊ
Uploaded with ImageShack.us
Junior wróci³ na stó³ oczywi¶cie po oblocie ma³ego Juniorka
A TU CIEKAWA KONSTRUKCJA HAHA WIADOMO ¯E WILGA BÊDZIE HOLOWAÆ JUNIORA ALE CO JAK NIE BÊDZIE WILGI ???
Liczê ,¿e Wilga da radê i nie bêdê musia³ tego robiæ
Kris ja nie mam wontpliwo¶ci ¿e Wilga da radê ale czy Kris bêdzie zawsze tam gdzie bêdzie Junior lata³ ...???
ma³y odpoczywa du¿y siê tworzy
a jeszcze jedno
Chcia³em powiedzieæ Darku ¿e modelarnia Ci sie skurczy³
Cze¶æ. Pisa³em do wszystkich z tego tematu na GG ale bez odpowiedzi wiêc zapytam tutaj
Czy by³a by mo¿liwo¶æ kupienia owiewek kabiny do juniorka? Macie perfekcyjne kopyto, ja swoje robi³em na miarê mo¿liwo¶ci warsztatowych bo nikt inny nie by³ w stanie mi go zrobiæ... ba! nawet wyt³oczyæ po dostarczeniu kopyta i materia³u. Wspólnie z koleg± chcieli by¶my zakupiæ 2 owiewki (o ile to mo¿liwe). No i pytanie w sprawie skrzyde³. Czy by³a by mo¿liwo¶æ udostêpnienia pliku dwg za drobn± op³at±? Mam ju¿ jednego juniora w ciê¿kiej wersji ( 2 skrzyd³a prawie 1200g) i chcia³ bym sobie zrobiæ lekkie skrzyd³a do latania w termice.
Da siê to zrobiæ ,tz os³ony kabiny ,ale musisz z tydzieñ dwa poczekaæ
A tak w ogóle to co siê dzieje z Juniorem z tematu? Kawa³ czasu min±³ od ostatniej aktualizacji a zapowiada³o siê bardzo ciekawie.
nabiera mocy urzêdowej czeka a¿ skoñczê inny temat